Hai! Misschien een raar vraagje, maar heb er vandaag behoorlijk last van. Ik heb vandaag het gevoel dat er iets uit mij druipt....drupt...loopt...iets in die richting...Ik kan nou niet zeggen of het afscheiding is, want het is heel vloeibaar en net zelfs een beetje bruinig van kleur.Is bijna net zo vloeibaar als water maar dan ietjes minder..echt heel vreemd. Ondergoed is helemaal nat van... Ik ben bijna 32 weken zwanger... Liefs
Nou eigenlijk doe ik helemaal niets, wegens complicaties kan en mag ik niets doen....dus ik lig alleen maar of zit (achter de laptop)....dus ja ik weet het ook niet. Ze zeiden wel in het zh dat als ik vocht zou verliezen in weer contact op moest nemen...maar ja ik weet nou niet precies wat dit is...
Het zou voor mij wel een reden zijn om iig even te bellen. Dan kunnen zij aan de hand van jouw verhaal bepalen of het nodig is om verder onderzoek of iets dergelijks te doen. Zeker omdat je al met complicaties zit, zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Wat het allemaal kan zijn? Afscheiding, urine (lijkt me niet, je voelt het wel als je plast), of vruchtwater waarin gepoept is, bij mij was dat ook bruin. Tis wat mij betreft een belletje waard hoor!
Ja urine zou ik idd wel merken...viel me namelijk op dat de kleur veranderd was van de normale afscheiding...donkerder. maar ik zou niet weten hoe het is als het bijv vruchtwater is..Ben wel al eens bevallen maar vliezen werden tijdens de weeen pas gebroken, heb er niets van mee gekregen...
debdeb, zou maar even bellen als ik jou was! Voor het zelfde geld zijn je vliezen gebroken en zit er wat oud bloed bij ofzo vandaar de bruine kleur.
Jep, maandverband, wc-papier, schone witte onderbroek, glas of bakje, wat je wil. Als het maar goed te beoordelen is en voordat je het opvangt schoon is. Als het meer is dan een paar druppels, is misschien een bakje/potje het handigst!
ben benieuwd wat het nu is... Als je het nu in een bakje laat druppelen, als dat gaat, kunnen ze in het zk mischien checken of het vruchtwater is
als je op je hand blaast en je voelt het dan (extra) lopen dan is het waarschijnlijk vruchtwater (zeggen ze)