Hallo dames. Ik ben vandaag 25+3 en vond in mijn slipje een gek propje met een beetje bloed erin. Het leek een verweekt stukje wc papier met een beetje bloed. Nu heb ik gisteren wat harde ontlasting gehad en toch ook wel veel stress. Iemand dit ook gehad
Ik heb het niet gehad. Zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn. Misschien de vk bellen?? Hele dikke knuffel!!
Kan het niet een stukje van je slijmprop zijn? Dat is overigens geen probleem, als je die eerder verliest. Die groeit gewoon weer aan. Maar idd, als je je zorgen maakt, zeker even de vk bellen! Succes!
Zou inderdaad een stukje kunnen zijn. Heb nogal veel rot berichten de laatste tijd en gisteren een vreselijk rot bericht dus dat was echt even kl*te allemaal. Ik maak me niet echt zorgen erover, maar voor hetzelfde geldt zijn er wel die weten hoe het kan.
Jeetje, wat vervelend voor je dat je in zo'n rotperiode zit! Dan zit je zeker niet op zoiets te wachten! Heb je gebeld met je vk of wacht je even af of er nog meer gaat komen? *virtuele knuffel* voor je, hoop dat alles er snel wat zonniger uit ziet voor jullie
Ik heb bloedverlies gehad van week 12 tot 18 dus schrik er niet meer zo heel erg van. Heb toen allerlei onderzoeken gehad en daar is niks uitgekomen. Ik heb het er donderdag wel over met de vk. Dank je wel voor je knuffel. Ik hoop op een prachtig mooi 2011 ben met 2010 nu toch wel een beetje klaar. pffffff
Dan zou ik het ook even afwachten ja, zeker als je je vk donderdag spreekt! Dan weet je waarschijnlijk zelf ook wel dat als het druppelsgewijs gaat of een paar sliertjes is, dat het niet zoveel kwaad kan. Zeker als het bij dit ene propje blijft! Ik zeg, laat oud&nieuw maar lekker komen
Klein beetje kan in princiepe nooit kwaad. Gisteren flink zitten niezen en hoesten dus zo gek is het niet maar ja. Ja gelukkig en gezond het nieuwe jaar in daar teken ik voor
Ik wil je niet bang maken maar ik had ook steeds bloedverlies in de zwangerschap vanaf 12 weken. Met 22 weken weer en ook bloedverlies en slijm. Toch maar gebeld, dit bleek dus wel een gedeelte van de slijmprop te zijn. En ik had ook niet veel bloedverlies. Voorgaande echo's waren allemaal goed Ik had 2 cm ontsluiting. En werd direct opgenomen. Ik wil je niet bang maken maar persoonlijk zou ik echt bellen!
Ik zou toch voor de zekerheid de vk bellen. Beter 1x teveel bellen dan helemaal niet al is het voor je eigen geruststelling. Hopelijk is het niet ernstigs. Sterkte ermee!!
Het klinkt als een stukje slijmprop. Ook al hoeft het niets te betekenen, ik zou er toch even naar laten kijken. Beter het zekere voor het onzekere nemen in dit geval.
Hier word ik dus wel heel erg bang van. Het was maar heel klein en weinig. Heb verder echt geen klachten ofzo
Ik had verder ook geen klachten en omdat ik dus al zo vaak bij de gyn was geweest wegens dat bloedverlies dacht ik op dat moment van ik bel nu niet weer. Toevallig belde een vriendin van mij en ik vertelde haar dat van dat bloedverlies en slijm. Zij zei bel nou maar even voor het zelfde is het wel je slijmprop. Ben echt heel blij dat ik wel had gebeld. Ik had 2 cm ontsluiting en heb niks door gehad op dat moment. Als je zekerheid wil bel dan even. Ik wil je echt niet bang maken maar schrik altijd wel van dit soort berichten.
Hoi Ook ik had hetzelfde met 23 weken dit bleek de slijmprop te zijn en had al 3 cm ontsluiting ben bevallen met 24 weken en 4 dagen. Dus zou het wel even laten chekken !
Ik zou toch de verloskundige bellen hoor. Had het zelf bij 33 weken, twee keer op een dag een heel klein beetje slijm met een ieniemieniebeetje bloed. Puur 'voor de vorm' de verloskundige gebeld. Verwachtte een 'niks aan de hand'-antwoord. Maar nee, ze kwam meteen langs, toucheerde en ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Aan de weeenremmers gegaan! Tuurlijk, ieder verhaal is anders, maar eh...gewoon bellen hoor. Liever een keer teveel dan te weinig.
En niet bang worden. De verloskundige stelt je vast gerust. Maar nu ben je aan het piekeren en zit je hier je tijd te verdoen op het forum en blijf je alle reacties wikken en wegen. Bellen dus. Kleine moeite, groot resultaat! Succes en doen he?
Ik ben vanmiddag bij de vk geweest en die vertelde dat ik me geen zorgen hoef te maken. Vaak lees je alleen de negative verhalen op het net en niet de positieve