Raar vraagje

Discussion in 'Gezondheid' started by wiebertje, Aug 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Hallo Dames,

Ik heb vreemde vraag en probeer het goed uit te leggen.

Sinds een paar weken is mijn buik extreem gegroeid waardoor ik veel triae heb ontwikkeld rondom mijn navel, dit smeer ik 2x per dag in met Bio oil.
    Sinds die tijd heb ik ook iets vreemds ondekt namelijk dat mijn buik kraakt:( ja je leest het goed zodra de kleine beweegt hoor ik iets kraken net als een botje of een elastiekje ,anders kan ik het niet omschrijven.
    Ik ben bij de vk geweest en die had er ook geen verklaring voor ook wetenschappelijk is er niks over bekent, ze zei wel dat er meer vrouwen mee waren gekomen.

Heeft iemand dit ook het is zo raar om dit uit te leggen aan mensen het is fijner als er zwangere vrouwen zijn die dit ook hebben en zich afvragen wat het is.

Mijn vriend heeft het ook gehoord trouwens dus het zit niet tussen mijn oren ;)

Gr Wiebertje

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    geen idee wiebertje
    Maar hier knakte er wel eens wat uit mijn buik, ik denk een knietje ofzo van de kleine. Was ook een gek geluid..

3. RianneF

RianneF Bekend lid

Oct 31, 2008
    712
    0
    0
    Zo'n knakje, net alsof je je vingers knakt bijvoorbeeld? Dat hoor ik ook wel eens! Wat het is, lijkt niemand precies te weten maar er zijn er meer die het horen!

4. paloe

paloe VIP lid

Jan 13, 2010
    7,473
    1
    0
    werkende student
    ik heb dat ook gehad! (smeerde niet) maar toch knakjes/plopjes. Idd ook voor anderen te horen. Ben er nooit achter gekomen wat het was!

5. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

Jul 7, 2009
    1,238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    las ergens dat het lucht kan zijn dat tussen de baarmoederwand en de vruchtzak zou kunnen zijn en schijnbaar komt het best vaak voor dus maak je niet teveel zorgen :)

6. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    het is zo raar, bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook niet het zal wel onschuldig zijn maar het is gewoon een eng geluid en hoor het nu steeds vaker

Share This Page