Hoi meiden, ik heb een vraagje. Misschien klinkt het raar maar ik heb sinds een paar dagen hele rare steken/steekjes bij me eierstokken/baarmoeder??? Ik weet het niet precies hoe ik het uit moet leggen. Nou heb ik pas sinds deze maand me eisprong gevoeld en het voelt eigenlijk hetzelfde. ik dacht al dat ik 2x een eisprong had Ik heb mijn eisprong nl ruim een week geleden gehad. Herkent iemand mijn toch wel warrige verhaal? Ik vraag me echt af wat het is, zou het kunnen dat je een innestelling voelt? Liefs, mussie
Hoi Mussie, Ja ik herken het wel, ik heb ook sinds een week rare steken en gerommel in mijn buik ( wat ik normaal niet heb) voelt het bij jou ook alsof er duizenden miertjes door je onderbuik lopen een soort kriebel? en soms alsof er aan een spier word getrokken in je buik? Ik ga steeds meer geloven dt ik zwanger ben ( maar hou mijzelf niet voor de gek... want wat dat betreft ben ik wel nuchter) ik heb een koortslip, mijn temperatuur is constant hoog, en ik eet de hele dag brood met tonijnsalade ( heerlijk!!!). Herken je hier ook wat van? Groetjes Najet
Hihi, nee ik heb verder geen rare dingen vond dit al raar genoeg Ik heb ook voor de rest helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar door die steekjes ben ik erg aan het twijfelen. Je beschrijft het goed alsof er aan een spier wordt getrokken ja, beetje zeurderig gevoel. Maar als dat komt omdat ik idd zwanger blijk te zijn heb ik dat er heeeeeeeel graag voor over. We gaan maar fklink duimen!!! Dankjewel voor je reactie, en ben blij dat je het herkent, heb ik het toch wel vrij duidelijk kunnen omschrijven Wel spannend, we lopen bijna gelijk
Ja meid... het is effe afwachten! Geduld is een schone zaak. Jij kunt wel een dagje eerder testen hihihihi leuk. Ik ben wel benieuwd... hou mij op de hoogte! Groetjes Najet
Doe ik meis, maar ik ben niet van plan om gelijk te testen, alhoewel Nee, ik probeer het even vol te houden.
Het kan best dat je je innesteling voelt hoor. Ik had het ook, tot twee keer toe, en het was ook tot twee keer toe raak. Daarom weet ik zeker dat sommigen van ons die innesteling echt kunnen voelen. Ik duim voor je, heel veel succes!!!
Dus jij hebt het ook gevoeld Jolanda? Ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik vond het wel erg vreemd. Ik zou ook helemaal niet precies weten wanneer het zich in gaat nestelen. Maar stel dat het wel raak zou zijn vind ik het wel erg bijzonder dat ik dat al heb gevoeld Ik heb nu ook steekjes in me borsten enz. Ik mag wel uit kijken dat het niet tussen me oren gaat zitten Ik bedoel dus dat ik dingen ga voelen die er helemaal niet zijn (maar ik voel het wel ) Ik wacht in spanning af! Ik hoop dat jou duimen geluk brengen Liefs, mussie
ehh dat kan je uitrekenen via de calculator hiernaast<<<<< Daar staat wanneer geloof ik. Ik zal ook eens voor je kijken
heb ook effe gekeken, ja het staat daar wanneer de innesteldag is. Maar het is een richtlijn, het kan altijd een beetje anders zijn.
ow nee daar heb ik niet gekeken, alleen bij de calculator. Maar heb je wat duidelijkheid gekregen daar? Over de innesteling, zou volgens mij wel kunnen bij jou. Helaas is het nog even afwachten, maar wie weet! Ik hoop het voor je!!! Blijf duimen!!
Hum, toch weer verkeerd gekeken. Maar idd ik moet gewoon geduld hebben. Ik ga nu maar proberen om op de goed site te kijken Dankjewel voor je moeite Liefs, mussie Nou ik heb het gevonden hoor!!! Nou bij mij begonnen die steekjes woensdag, en de innesteling zou dinsdag zijn!!! Ik ben echt wel nieuwsgierig!!!
Wanneer is de eerste dag van je laatste ongie dan mussie? En hoelang is je cyclus? Dan kijk ik even voor je.