Hallo iedereen Ik ben nu iets meer dan 5weken zwanger maar en al 2 weken ben ik heel erg misselijk en heb ik braakneigingen en een hele droge mond hoeveel ik ook drink wat kan ik doen?
Ik heb gemberpillen tegen de misselijkheid, is er ook in theevorm of kruiden. Veel drinken en proberen kleine beetjes te eten de hele tijd... Lichte dingen... Fruit?
Ik heb tot mijn 15e week van mijn zwangerschap niets anders gedaan dan overgeven (sorry, wil je niet onzeker maken) enige wat bij mij hielp waren wilhelmina pepermunt...... verder niets! Wel gewoon proberen te eten en te drinken ondanks dat je overgeeft...
Oh meid vervelend. Voel erg met je mee. Maar helaas geen tips, ben in de 14e week en nog steeds 24/7 misselijk. Voor jou hoop ik dat je Emesafene of Primperan ofzo kunt krijgen en dat het aanslaat! Verder kan ik alleen maar zeggen: luister naar je lichaam en neem rust zoveel als je kunt!
Hey iedereen ik ben net bij de dokter geweest ben nu 5weken en 4 dagen heen en de dokter heeft gezegt dat ik voortaan voordat ik opsta iets moet eten en daarna elk uur een klein beetje en ik moet genoeg drinken