Ik heb komende zaterdag m'n NOD (zit dan 2 weken na inseminatie) van de laatste IUI-poging. En hoop dus met hart en ziel dat het raak is deze ronde. Nu heb ik al veel kwaaltjes gehad, maar dit is toch een nieuwe...... Sinds gisteren heb ik een beurse baarmoeder. Ik heb daar wel eens eerder een beurs gevoel gehad, maar dat was altijd van binnenuit. Nu doet het echt verrekte veel pijn als ik net boven schaambot duw of als ik per ongeluk ergens tegenaan kom met dat deel van m'n buik. Ook deed gisteren m'n baarmoeder erg veel pijn als m'n darmen teveel in beweging waren. Normaal heb ik die pijn alleen de dag na m'n inseminatie, maar nu heb ik het dus ook. Zouden dit zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn?
Ik heb dat deze ronde ook, vooral aan 1 kant en dat is ook de kant waar ik de meeste steekjes heb die naar m'n liezen en bovenbenen trekken. De steken herken ik van mijn vorige zwangerschap (helaas mk) maar dat beurse gevoel heb ik toen niet op gelet, ik heb het ook alleen als ik er op druk, voelt echt als een blauwe plek. Ik heb vrijdag m'n NOD dus ik duim met je mee!
Oh spannend lili! Nog even een paar dagen samen stressen dan maar. Misschien nog dames die dit ook hadden en idd zwanger waren?
Ik had dat altijd als ik ongesteld was. Nu ik zwanger ben heb ik daar continu last van. Vooral poepen doet erg zeer! Ik hoop op het beste voor jou!