nav het bericht in de media die zwangere vrouwen en ouderen afraden om doner te eten omdat de helft teveel bacterien zou bevatten. Ik heb zo'n trek in een broodje doner! eten jullie het nog? ik haalde het altijd bij dezelfde zaak en nooit last van gehad. Vind het er daar ook schoon uitzien maar ja dat zegt niks natuurlijk. Dus wat zouden jullie doen?
Ik vind het ook heerlijk maar nu ik zwanger ben laat ik het staan. Ga het niet gokken na al die naere berichten.
Bah nee! At het al zelden. Hoe lekker ook, krijg er altijd darmkrampen van, gevolgd door een nachtje op de wc! Maar met al die berichten... zoek dan een lekker recept op waarbij je het zelf maakt!
En dat een zaak er schoon uitziet wil niet zeggen dat het personeel hun wanden wast na elk wcbezoekje... Maar ja, dat geldt eigenlijk voor elk restaurant en afhaaltent
Ik eet het ook nog wel eens. Ik haal het altijd bij dezelfde, ze hebben een hoge omzetsnelheid dus ik weet dan zeker dat hun vlees "vers" is. Of ze hun handen wassen na een toilet bezoek? dat weet ik niet maar hier werken ze met kleppers en niet met hun handen. Ik heb er nooit last van gehad en neem het daarom ook gewoon als ik daar trek in heb.
gewoon doen. Worden jullie niet gestoord van die 10.000 berichten per dag over alles wat je íneens niet meer mag eten en drinken?
haha mijn man is al terug! En goddelijk dat hij is!. Maar nog even terug komen op mijn vorige vraag, mocht ik er toch ziek van worden dan is dat toch alleen schadelijk voor mij en niet voor de baby? ik heb er wel een schijtbeurt voor over voor dit broodje haha.
Ik heb het wel af en to gegeten hoor! Ben er nog nooit ziek van geworden en ook niet tijdens de zwangerschap. Volgens mij is het dan alleen slecht voor jou (aan de race...) maar dit weet ik niet 100% zeker hoor. Volgens mij alleen klachten wat betreft voedselvergiftiging.
Ja als je niks hebt om moeilijk over te doen dan zou ik inderdaad geen kebab meer eten Volgens mij als je er ziek van wordt is het ook/vooral schadelijk voor de kleine, maar hoe groot die kans is? Geen flauw idee. Heb eerst ook niet meer gegeten, maar nu als ik zin heb wel..