Hoi dames, Sinds gisteren ben ik minder misselijk en voel ik mijn borsten minder. Ook was ik minder moe en kon ik meer ondernemen. Hel fijn natuurlijk, ik voelde me sinds 2 weken weer even wat beter. maar dan slaat de angst me om de oren! Afnemende symptomen, is dat niet het eerste teken van een komende miskraam? Ik heb vorig jaar een MA gehad en toen had ik al die weken bijna geen symptomen. Nu was ik al blij dus. Maar nu nemen ze af, ik ben nu 7.2 weken. Overmorgen, woensdag heb ik de eerste echo. Ik voel nu dat het twee moeilijk dagen gaan worden. Stom is dat, zo baal ik ervan dat ik zo misselijk en naar ben en nu ben ik het minder en wil ik me weer zo ziek voelen! Herkent iemand dit? Bij 7 weken al minder symptomen? En wie kan me hoop geven? Kan het uberhaupt of is het toch een teken aan de wand?
Hallo, Moeilijk hè .... Ik denk dat het gewoon beide kanten op kan gaan? Je kan ook even wat minder klachtjes hebben soms.....dat hoeft niet gelijk een mk te worden. Maar snap je angst.....ik zou het ook hebben in jouw'n geval.
ik ben ongeveer even ver als jou en mijn symptomen worden ook minder...al heb ik al wel een wat dikkere buik (vooral savonds) en grotere borsten... maar de misselijkheid en de vermoeidheid zijn een stuk minder... het is denk ik gewoon afwachten allemaal... elke zwangerschap is anders... bij mijn zoontje was ik opzich ook niet zo misselijk maar wel dood en doodmoe...de hele eerste drie maanden lang... vandaag heb ik de eerste echo en dan kunnen we zien of alles goed is met mini 2...
hier ook eindelijk de constant aanhoudende misselijkheid weg sinds een paar dagen... snap je onzekerheid idd wel. maar er zijn zoveel mensen die weinig of geen symptomen voelen, waarbij het ook goed gegaan is! positief denken! en leuk dat je woensdag je eerste echo hebt, ik heb dan ook mn eerste echo..
Maak je geen zorgen, geen symptomen meer zegt niks. Ik heb al weken geen symptomen meer en een.prachtig hartje zien kloppen! Veel succes bij de echo, blijft altijd spannend
Ik ben 8 weken vreselijk ziek geweest, heb overal wel last van gehad waar je last van kunt hebben. 5 dagen geleden was ik ineens helemaal beter, energie voor 10, echt kiplekker! Wist niet wat me overkwam Nu sinds gisteravond weer doodziek.. Dus kwaaltjes zijn geen pijl op te trekken
Dat kan hoor even wat minder symptomen, dat wisselt soms. Misschien dat het net allemaal even wat rustiger is van binnen en dat je 1.5 dag pauze krijgt en dat het vanavond allemaal weer terugkomt. Behalve pijnlijke borsten en moe zijn heb ik eigenlijk geen symptomen, ik heb ook heel af en toe een dagje gehad dat ik mijn middagslaapje (op mijn vrije dagen) niet echt nodig had. Het gekke is dat ik 2 dagen, waaronder gisteren had dat ik wel echt hoofdpijn had en misselijk was, en dan ga ik me bijna zorgen maken of het wel goed gaat . Probeer het een beetje los te laten en gelukkig kan je woensdag al voor een echo.
Thanks voor jullie reacties, stelt me inderdaad wel wat gerust. Maar vanochtend op het werk raakte ik toch wat in paniek en heb ik de verloskundige gebeld. Ik mag om 13 uur langskomen voor een echo! Pffff nu houd ik het helemaal niet meer... Jullie horen het wel. Fijn dat het zo snel kon. Ik hoop het zo!!!
Ik snap dat het heel vervelend is als je even geen symptonen hebt maar ik zou me er niet te druk om maken. Het hoeft namelijk niks te betekenen... Ik heb ook een tijdje geen symptonen meer gehad en ben inmiddels 14 weken zwanger. Geniet er even van, voor je het weet zijn ze weer terug.
Nou, ik heb vanmiddag de echo gehad en alles was goed gelukkig! Alles volgens schema, wat een opluchting was dat zeg! Nu lekker ontspannen en mij niet zo druk maken. Bedankt voor jullie reacties!