raar weefsel?

Discussion in 'Zwanger worden' started by YYYYY, Jun 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. YYYYY

YYYYY Actief lid

Mar 20, 2016
    129
    35
    28
    Haay!

Ik zit met het volgende. Afgelopen week was ik 5 dagen overtijd en testte negatief.
    Op vrijdag werd ik even extreem duizelig terwijl ik zat en toen dacht ik nu ben ik ongesteld. Ik ben naar de wc gegaan en toen heb ik een raar stukje uitgeplast deze was huidskleur. (ik denk geen miskraam trouwens)
    Ik heb het mijn moeder laten zien (die kwam toevallig die dag langs) en die herkende het ook niet.
    Ik denk dat het weefsel was.
    Oke even ter zake, ik wil eigenlijk morgen hiervoor naar de dokter omdat ik dit wil laten onderzoeken.
    Of zijn er meer die dit hebben gehad? Is dit normaal?
    Wat zouden jullie doen?

Groetjes:D

2. YYYYY

YYYYY Actief lid

Mar 20, 2016
    129
    35
    28
    Ja alleen dan veel kleiner en wat meer roze!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Baarmoederweefsel. Indien het een miskraam zou zijn, had je ook bloed moeten verliezen en een positieve test moeten hebben.
    Bovendien is er bij 4 weken zwangerschap nog geen vruchtje met vruchtzakje zichtbaar wat je kunt verliezen. Het is nog miniscuul klein. Zelfs op een echo is er dan nog slechts een zwangerschapsring zichtbaar.

4. YYYYY

YYYYY Actief lid

Mar 20, 2016
    129
    35
    28
    En bij 5 weken dan? Want had anders 5 weken zwanger geweest op die dag.
    En inderdaad geen positieve test.
    Maar bloed nu ook hevig hoor voor mijn doen, mijn menstruatie brak later die avond door.

5. YYYYY

YYYYY Actief lid

Mar 20, 2016
    129
    35
    28
    Iemand anders nog een idee?

6. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ik heb een paar jaar geleden een miskraam gehad met ongeveer 6 weken, maar had met 5 weken zwangerschap echt een super positieve test (zowel bij de mk als bij de zwangerschap van mijn zoon), en verloor bij de miskraam ook echt een vruchtzakje en had heel erg veel buikpijn en veel bloedverlies.

Denk zelf dat als het een miskraam is geweest je wel een positieve test had moeten hebben. Maar wat het precies is wat je verloren bent... geen idee!

7. YYYYY

YYYYY Actief lid

Mar 20, 2016
    129
    35
    28
    Ik bel morgen gewoon de dokter en wil dat ze het checken wat het dan ook maar is, als ze nog wat kunnen vinden. Als ze niets vreemds kunnen vinden nog mooier maar dat weet ik het in ieder geval :)
    De dokterswacht vertelde mij trouwens dat je test helemaal nog niet positief hoeft te wezen dan.
    Bedankt voor de reacties.

Share This Page