wie had dit ook nadat je gestopt was met de pil?help!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door petty, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    hoi lieve meiden!

    ff een vraagje hoor.. :oops:

    kijk ik zit in de 2e ronde....
    eerste ronde werd ik ongesteld op dag 31...nu deze maand zit ik al op dag 38 maar nog steeds niks! ik had op dag 35 een test gedaan, deze was negatief. :(
    maar het gekke was/is ik heb wel zwangerschapskwaaltjes..dus belde de assistente, en zij vertelde mij om een week later toch nog es te testen omdat het kan zijn dat ik té vroeg heb getest en er niet genoeg hcg in mijn urine zat. ahfijn...

    nu was ik gister toch naar de huisarts gegaan omdat die zeurende steekjes in mijn onderbuik toch wel duidelijk aanwezig waren..en ik het niet vertrouwde! (haalde de meest enge dingen in mijn hoofd..eileideronsteking,baarmoederonsteking,onvruchtbaar enz) nu zei hij dat het normaal is als je stopt met de pil enz, maar we hadden urine getest en bleek dat er wel lichte onsteking aanwezig was dus heb een kuurtje meegekregen voor mijn blaasontsteking.

    maar helaas nog steeds geen menstuatie en daar baal ik van!
    duss meiden, nu mijn vraag!

    hoe zat dit bij jullie?
    waren jullie ook zo onregelmatig? en hoeveel verschilde dat? wat waren jullie cyclusmaanden?

    ik maak me stiekem toch wel zorgen...want weetje...ik weet het tis stom/beetje snel...maar we hadden dus afgelopen maand van die ovulatietesten gehaald, maar geen 1 dag had ik een eisprong! dat is toch raar? en wat ik dus lees, wanneer dit het geval is, is dit vaak dat de vrouw of heel moeilijk zwanger kan raken of helemaal niet! :cry:

    wie kan mij een beetje gerust stellen....ik maak mezelf gek geloof ik...

    veel liefs, een doorgedraaide petty! [-(
     
  2. Niet meer actief

    kan even duren voordat je lichaam gewend is
    en weer op ritme is met de eisprong enzo
    succes meid
     
  3. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Duurde bij mij wel een jaar!
     
  4. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Zoals je in mijn rijtje ziet was ik twee keer regelmatig en daarna opeens een hele lange cyclus. Waarschijnlijk ook ontpillen maar ik ga het voor de zekerheid toch navragen bij de dokter.
    Vreselijk he, die onzekerheid over of je lichaam wel goed werkt.
     
  5. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    goh nou idd, zo zie je maar...

    maar dat is het idd! ik ben echt nog niet "wanhopig" bezig met het zwanger worden, tis notabene pas de 2e maand, maar ik maak me wél zorgen of mijn lichaam idd wel goed werkt...of het allemaal normaal is enz...

    echt om gek van te worden! ;)
     
  6. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook hoor. Ik ben februari gestopt met de pil. Daarna ontrekkingsbloeding gehad en de maand daarop ( heb toen niet bijgehouden hoeveel dagen) werd ik netjes ongi. Toen duurde het maar liefst 76 dagen en nu zit ik alweer op 32 dagen en nog geen ongi te bekennen. Ik wacht het nog een paar maandjes af en als het onregelmatig blijft toch even naar de huisarts...
     
  7. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    goh zie je...ben toch niet de enige...jammer is dat toch he...collegaatje van mij, die is al meer als een jaar bezig...lukt maar niet...en toch is zij super regelmatig! keurig netjes iedere maand een cylclus van 28dgn! dus het zegt niets....

    maar toch is dit zenuwslopend!
     
  8. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Geef je lichaam een beetje de tijd om weer op orde te komen! Wie weet is je volgende ronde wel weer veel korter.

    Ik zou niet teveel kijken naar je collega hoor, er kunnen veel redenen zijn waarom iemand niet snel zwanger wordt en ieder mens is anders. 80% Van de vrouwen wordt binnen een jaar zwanger!
     
  9. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    ja das waar, ik weet het, maar ben gewoon benieuwd naar de ervaringen bij de andere meiden.. ;)

    we wachten het gewoon rustig af...
     
  10. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Toen ik gestopt was met de pil werd elke maand mijn cyclus langer. In maand 5 ben ik gaan temperaturen. Dat hielp mij wel inzicht te krijgen in mijn cyclus (maar ook in maand 5 was mijn cyclus weer langer geworden).
     
  11. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0

    hey meid, maar vertel es, hoe gaat dat dan precies dat temperaturen?
    iedere ochtend heb ik gelezen? en dan? wanneer je verhoging hebt, dan is je eisprong?
     
  12. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hoi Petty,

    Balen is dat he als je geen hoogte kan krijgen van je cyclus.
    Ik ben 7 maart gestopt met de pil en ben daarna netjes ongesteld geweest(zoals elke stopweek) en daarna heb ik geen menstruatie gehad.
    Ook kreeg ik allerlei kwaaltjes waarvan ik dacht dat ik zwanger zou zijn, maar de tests die ik deed gaven negatief aan.
    Dus je lichaam kan je mooi voor de gek houden.
    Zwangerschapskwaaltjes lijken op de "ontpillings" kwaaltjes.
    Ik heb zelfs al bloed laten prikken op allerlei dingen en mijn bloedbeeld was heel mooi.
    Het is een kwestie van geduld hebben er zit niks anders op.
    Ik kan me voorstellen dat geduld nu niet een van je sterkste kanten zal zijn op dit gebied, je zal liever gisteren dan vandaag nog zwanger zijn natuurlijk. ;)
    Ik ga voor je duimen dat je maar snel een duidelijk cyclus krijgt.

    Sterkte.

    Groetjes Taby.
     
  13. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0

    jeetjes meis, das ook wat! dat je menstruatie gewoon gelijk zolang uitblijft, wat frustrerend zeg...das nog niet vergeleken bij mij!
    en het vervelende vind ik, dat je steeds denk oh nu wordt ik het, hup gauw naar het toilet, maar nee hoor weer niks..maar t voelt wel zo! t weekend wordt het super mooi weer, maar ik ga dus echt niet naar t strand, zul je net zien wordt ik ongesteld! zit je daar in je bikini, helemaal doorgelekt ofzo! :oops:
    maarja...geduld, geduld en nog es geduld...

    en maar denken dat het zo leuk is stoppen met de pil! hahaha nou de lol is er op deze manier snel van af! :) sjonge jonge..

    liefs
     
  14. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden Mijn lichaam doet ook vreemd sinds ik met de pil ben gestopt..
     
  15. Niet meer actief

    Ik ben ook pas gestopt met de pil, en heb ook last van een hele hoop kwaaltjes die zowel met zwanger zijn en/of ontpillen te maken hebben.
    Maak je niet teveel druk, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen, aangezien je toch een tijdje de pil hebt gebruikt.
    Hopelijk komt alles snel weer goed en krijg je over een tijdje een regelmatige cyclus en een posi test in je handen.

    Succes
     
  16. fleerpje

    fleerpje Actief lid

    26 jun 2007
    309
    0
    0
    Ik ken het, ik heb het ook, ik ben al eens eerder een maand gestopt omdat we toen dachten dat ik misschien zwanger zou zijn omdat ik zomaar niet ongesteld werd, in idie maand had ik meteen een cyclus van 28 dagen, perfect, maar nu komt ie maar steeds niet... en krijg ook geen posi test.

    Heb ook niet veel geduld, het is gewoon frustrerend, goed niet zwanger, laat ik dan maar ongi worden! :rolleyes: ;)
     
  17. petty

    petty Actief lid

    10 jul 2007
    451
    0
    0
    nou meiden ik ben vanmorgen ongesteld geworden en ik ben er zoooo blij mee! haha dat klinkt raar, maar ik ben nu verlost van mijn onzekerheid, en ga weer met een positieve gedachte op naar de volgende ronde!

    liefs!
    XXX
     

Deel Deze Pagina