raar wifi probleem

Discussion in 'De lounge' started by yenolah, Apr 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Sinds kort heb ik ook een android telefoon en thuis doet wifi het prima. Kan facebook openen, instagram etc.
    Maar op sommige openbare wifi spots wil de telefoon gewoon niet meewerken, terwijl alle instellingen naar mijn weten goed staan.

Kan iemand mij vertellen waar het aan ligt? Heb al op het net gezocht en ben naar de telefoonwinkel geweest. Die dame heeft wat in mijn mobiel zitten rommelen maar heeft geen positief resultaat opgeleverd.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan je fb ed helemaal niet openen of is hij heel langzaam?
    Sommige openbare wifi spots zijn nl ook heel traag. Dat merk ik wel. Dat het lang duurt om bijvoorbeeld fb te openen.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik heb wel vol bereik, maar fb vernieuwt gewoon niet dan, ook niet langzaam. En ik kon geen foto uploaden op instagram.
    Verder deed instaplace (een nieuwe app die ik juist ter plekke wilde uitproberen) het ook niet.

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Soms moet je met openbare WiFi ook gewoon inloggen dmv akkoord te klikken. Dit krijg je te zoen als je gewoon een web pagina wil openen. Misschien dat dit het is.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk dat het iets met de instellingen van de wifi te maken heeft. Heb ook weleens gehad dat mijn whatsapp of instagram ergens op een openbare wifi niet werkte.

6. Daar moest ik ook meteen aan denken.. Heb je geprobeerd met IE een pagina te openen voor je de apps opende? Die werken niet als je nog niet op 'akkoord' hebt geklikt of hebt ingelogd..

7. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ja, dit doe ik altijd met een nieuwe spot.

Ah, dan zal dat het zijn. Bij bijvoorbeeld MacDonalds heb ik nooit problemen, maar daar kom ik niet vaak.

8. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Dit probleem had ik ook, maar wist niet dat je dan internet moest openen en voor akkoord moest klikken op de site van de betreffende provider!

Maar lees nu dat je dit altijd al doet.

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik heb het probleem met deze telefoon al gevonden. Ik had de batterij instellingen zodanig staan dat hij onder een bepaald percentage bepaalde functies uitschakelt.

Share This Page