misselijk en krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door snelly, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hallo dames,

Sinds een paar dagen ben ik misselijk en heb ik krampen in mijn onderbuik en liezen. Ik zou bijna zeggen dat ik zw ben. Maar ik weet dus echt niet of ik mijn sprong heb gehad en als ik hem heb gehad dan moet het maandag zijn geweest toen had ik wat bruinsel dan moet ik heb op 11e hebben gehad ipv de 14 dagen.Ik ben in 24 maart gecuretteerd.

Of zijn er dames die dit ook tijdens hun eisprong hebben.

P.s ik reageer heel sterk voordat er vrouwen beginnen dat het technisch gesproken niet mogelijk is.

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb ook echt veel kramp in mn onderbuik en liezen dus het zou zo maar eens kunnen:)

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb het ook wel met mn eisprong... dan ben ik misselijk en trekt het flik onderin mn buik...
    maar ik hoop natuurlijk dat je al zwanger bent!

4. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    AAAH nou he het kan 2 kanten op gaan. Mijn (.)(.) worden ook al gevoelig en ik heb last van puistjes nou dat heb ik alleen als ik ongie wordt??????.

Moet wel zeggen dat ik heel erg verkouden ben dus kan ook zijn dat ik gewoon lekker grieperig ben.

Hoe is het met jou Surf heb je al getest.

Lizzy gaat alles goed met je.

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaa echt vervelend die onzekerheid..
    Hier alles wel oke.. Lichte bloeding gehad dus twee wekeen geleden al een echo.. Was weliets te zien maar heel klein.. Deze week weer terug... Ze zei meteen dit is niet goed, tis nog zo klein.. Maar na het vergelijken van de fotos was ze toch positief, er was een flinke groei te zien dus waarschijnlijk hele vroege zwangershap.. Mn banner klopt waarschijnlijk niet maar verander hem pas als ik duidelijkheid heb, volgende week donderdag, dan weer een echo en dan uitsluitsel of het goed is of niet..
    Spannend dus!

Succes met het afwachten, tis echt vreselijk!! Ga voor je duimen!:D

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Nou dat is zeker spannend Lizzy. We gaan er van uit dat het gewoon goed zit.Volgende week donderdag weet je het, het is slopend ik weet het zo lang wachten.

Ik duim voor je en hier nog 1,5 week wachten bleeee ha ha

7. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja erg spannend maaar het voelt goed!! Dus we gaan van goed nieuws uit :D

En jij? Nog krampjes en misselijk? :)

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Super meid
    Ja nog steeds mijn (.)(.) nu ook duidelijk aanwezig. Misselijkheid wordt steeds erger. Heb ook moeite met kijken en moe. Maar goed voor het zelfde zit het tussen mijn oren en nog steeds snip verkouden. Dus er zit niks anders op dan afwachten.:(

9. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Erg he dat wachten! Ik hou me gewoon voor dat kwaaltjes een goed teken zijn! Zeker misselijkheid is een goed teken!

Succes met afwachten:( Maar ga voor je duimen! :D

Deel Deze Pagina