kan huisarts ook clomid voorschrijven

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door radna, 4 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ben eigenlijk bijna nooit ongesteld, lastig om zwanger te worden dus.
    nu had een collega van mij tzelfde en die zei ga dan naar de huisarts dan krijg je waarschijnlijk clomd heeft zei nl ook gehad van de huisarts.
    Nu vraag ik me af krijg je dit wel van de huisarts, moet je dan niet eerst naar de gyn?
    Hoop dat iemand dit misschien weet

    XXXXXXX
     
  2. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    denk dat je er gewoon voor bij de ha kan zijn die schrijft dan indien nodig een recept uit
     
  3. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi, dankje, hoop dit ook een beetje anders gaat t allemaal zo lang duren. ga dan denk toch maar keer afspraak maken!!
     
  4. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    gewoon een afspraak maken ja en hij kan je dan wel vertellen hoe en wat. suc6
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nee
    Clomid mag niet eerder worden voorgeschreven door de huisarts.
    De gynaecoloog moet eerst een bloedonderzoek doen en een inwendig onderzoek, voordat clomid gegeven zal worden.

    Je kan wel om een doorverwijzing vragen bij de huisarts, maar hij mag het je zelf niet voorschrijven zonder onderzoeken.

    Het zijn hormonen die je dan zou slikken, en dat mag alleen onder toezicht , wanneer je clomid slikt moet je onder controle blijven staat door middel van bloedonderzoeken of echo's.

    Groetjes
     
  6. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ja owke tis niet zomaar wat als je clomid gaat gebruiken, maar idd naar ha gaan en info vragen en dan evt. door laten verwijzen
     

Deel Deze Pagina