Raar?

Discussion in 'De bevalling' started by warhoofd, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

Oct 10, 2008
    4,062
    8
    0
    Wat heerlijk om hier een paar medestanders te vinden die af en toe een glaasje drinken tijdens de zwangerschap! Uiteraard begrijp ik het wel als je ervoor kiest om niet te drinken maar dat hysterische gedoe soms, pffff.... (ook met wat je wel en niet mag eten) Ik heb zelf heel lang in de zwangerschap geen behoefte gehad aan alcohol, maar met een weekje of 30 had ik een gezellig avondje met vriendinnen en heb ik mijn eerste zwangere glas wijn op en ik vond het heerlijk! Dus dat heb ik vaker gedaan, maar wel met "speciale" gelegenheden, uit eten ofzo. Dan blijft het ook lekker...

Het sleutelwoord is natuurlijk "met mate". Overigens is het trouwens wel zo dat bijvoorbeeld ook in Engeland de richtlijn is aangepast: eerst zeiden ze 1 á 2 glazen per week kan geen kwaad en nu raden ze ook dat af. Met mate is voor veel mensen namelijk een moeilijk te interpreteren begrip...

Overigens heeft een gals wijn mij nog niet geholpen de bevalling in gang te zetten hoor :), gisteren nog een glaasje op maar die kleine lijkt muurvast te zitten, ben nu 8 dagen overtijd...

2. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Hahaha, sorry, maar moet hier echt om lachen.. heel veel succes meid! Jammer dat het niet gelukt is je kleintje los te weken. :D

Liefs Huismus

Share This Page