De titel zegt het al....zijn er dames bekent met de Sensitest met hartje of ze ook indrooglijntje hebben ? x s
ik niet...er verscheen een heel dun lijntje en toen bleek ik inderdaad zwanger... heb er zeker in die 2 jaar wel zo,n 20 gedaan..die bleven allemaal helemaal wit gr Jose
Hmmmm....spannend,had vanmiddag een lichte roze lijn..ik ben deze maand uitgegaan van me langste cyclus 32,maar heb normaal 24 dagen Ik wacht af .....ik ga niet te blij worden tot ik een donker streepje zie.. X S bedankt voor de reactie's
Ik had een echte witte test, toen ik ook zeker wist dat ik niet zwanger was (had ook over indrooglijntjes gehoord dus wilde even zeker weten hoe een nega-test eruit zag!)
Ik heb dat gedaan met de zw test van babyboom en met die van kv 2v5. ik ben ook bang voor indrooglijntjes! Beide bleven, op de cotrole streep na, lekker wit!! Laat het echte testen maar beginnen Liefs Gwen
Hier een heel dun lijntje, 4 dagen voor NOD, positief! En het klopte echt.. want de dagen erna waren mn testen ook nog positief met een ander merk.
ik heb weleens over de dipsticks gehoord dat ze valse lijntjes geven , maar met de hartjesindicator die ik zelf ook altijd heb gebruikt , nooit vals positief , niet zwanger was ook echt een witte test en pas streepjes toen ik zwanger was !!