Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was positief, toch?? (zie foto's) Ben ik nu zeker zwanger? Ik kan het eigenlijk niet geloven... we proberen het nu ruim een jaar en elke keer was ie negatief. Ik wilde zelfs naar de gynaecoloog gaan omdat het niet lukte. Zit letterlijk te trillen en met knikkende knieën te typen..... Denken jullie dat ik zwanger ben? Zo ja, wat nu?! Ik heb nog geen huisarts; we zijn enkele maanden geleden verhuisd en niemand wilt ons aannemen (ze zitten vol of vinden dat we te ver weg wonen)... kan ik ook de gynaecoloog bellen of moet je echt naar de huisarts? Hier een paar foto's: (na een minuut verscheen het plusje al, maar de foto's zijn na enkele minuten genomen) (met en zonder flitser genomen) Ik zat op 67 dagen van mijn cyclus, maar aangezien ik een hele rare cyclus heb, dacht ik niet gelijk dat ik zwanger was, maar wilde voor de zekerheid een test doen... Mijn cyclus tot nu toe: 28-29-30-40-103-48-42-?
ja hoor dat is zeker zwanger van harte gefeliciteerd als je al bij de gyn loopt hoef je geen verwijzing te hebben van de huisarts, hoe het allemaal verder zit weet ik ook niet sorry maar geniet iig van je zwangerschap, de dokter/gyn komt heus wel
Ik ben even sprakeloos! Kan het niet geloven! Ik loop nog niet bij de gyn, maar ik heb hun telefoonnummer en je kan bij ze terecht zonder doorverwijzing (schijnt). Dus gewoon even bellen maar? Ik kan het echt niet geloven!!!!! Wat super!!!!!!!
wauw meid super voor je zwanger!!!!!!!!!! ga maar een cb halen met indicator hoelang je zwanger bent!!!
Nou, dat lijkt me een wel heel duidelijke test! Gefeliciteerd! Ik zou zeker bellen vandaag, en ook uitleggend at je dus geen idee hebt hoe ver je nu bent ivm je lange/onregelmatige cyclussen. GEFELICITEERD en succes! Sas
Zolang je geen medische indicatie heb mag je ook gewoon bellen naar een verloskundige(praktijk) bij je in de buurt..
Volgens mij ben je idd gewoon zwanger hoor, lijkt me erg onwerkelijk voor je, maar geniet er lekker van! Je geeft aan dat je een cyclus van 67 dagen had... maar misschien ben je al even zwanger? Anders kun je misschien een digitale van CB doen, met indicator hoe lang je zwanger bent? Ben erg benieuwd! Inderdaad gewoon de gyneacoloog of verloskundige bellen (heb je wellicht een verloskundigepraktijk bij je in de buurt?) en niet vergeten te genieten! Succes!
Haha, dank jullie wel!! Ik heb zojuist gebeld en ik heb 22 februari een afspraak bij de gynaecoloog. Ik zal vandaag even zo'n cb test halen, zodat ik weet hoe lang ik ongeveer zwanger ben. Moet ik die met ochtendurine doen?
Dat is een super test !! Gefeliciteerd. De CB hoeft niet perse met ochtendurine. Let er wel op dat je niet teveel hebt gedronken.
Dat is een dikke vette plus, meid! ik weet uit ervarign hoe onwerkelijk het kan zijn, als je denkt dat je niet zwanger kunt worden. Gefeliciteerd met dit wondertje!
Dank jullie wel!! Ben zooooo blij! Vind het ook wel eng; de gynaecoloog zei aan de telefoon (nadat ik vroeg of zo'n positieve uitslag 100% zeker is) dat de uitslag inderdaad betekende dat ik zwanger ben, behalve als ik een miskraam krijg, dan kan de test over een paar weken natuurlijk weer negatief zijn. Eng!! Ik heb de cb test gehaald, ik twijfel nog of ik die morgenochtend of straks uitvoer...