ik was 7 weken toen we het haar op een zondeg vertelde(geheimpje) de maandag daarna op mijn werk feliciteerde een vriendin van haar mij met de komst van een baby mijn man heeft zijn moeder verteld dit niet op prijs te stellen ik kwam met echos 20 weken echo en dat t een meisje werd enz 30 weken zwanger is ze 1 keer bij ons geweest met een pakje. daarna niets meer van haar kant mijn man belde nog wel haar op. na de bevalling een kraammand gehad met 10 kadootjes erin ik heb elk dag van een kadootje gebeld om te bedanken dat t grappig of leuk was. ze is in het ziekenhuisgweest 1 dag na bevalling en 1 week later bij ons thuis op mijn verjaardag. darn wij mtkerst en oud en nieuw bij haar toen 20 febr haar verjadag toen keer tusendoor toen moederdag pasen pffffffffff en nooit een belletje van haar kant
Als jullie zo weinig contact hebben als ik hier lees vind ik het niet zo gek dat ze jullie niet direct heeft ingelicht...eerlijk gezegd. Elmo
nou dat denk ik zelf niet denk dat ze niet eens het verkeerde hier van inziet dit is toch dom ik zie het wel als er een verhuiskaart ligt ze kan toch ook bellen kom op zeg!
dan zit jij net zo in elkaar als mijn schoonmoeder denk ik. ik zou wel een belletje plegen van nou joh heb een ander huis
Nah, waar slaat dat nou weer op? Ik zeg niet dat ik deze gang van zaken normaal vind! Ik zeg alleen dat ik het gezien jullie band / relatie, of eigenlijk het ontbreken hiervan, dit geen gekke actie vind. Past aardig binnen het patroon.
Ik denk dat Elmo bedoeld dat het niet zo verbazend is dat ze jullie niet heeft ingelicht, gezien het sporadische contact tussen jullie. Niet dat Elmo dat zelf ook zo zou doen....
9 keer gesprek ghad met haar waarvan 1 keer mijn man met haar het ligt niet aan ons zegt ze ze weet dat zij laks is(zo noemt ze dat) laatste keer zei ik ook dat ik doe dit voor uw zoon en uw kleindochter ook dat raakt haar niet. ze is overigens totaal niet mensenvreemd heeft veel clubjes van dieet tot zang tot kaartknipfrutselprutsel
Ik bedoel dus (zal het maar helemaal goed onderbouwen): Dat dit dus geen verrassende actie moet zijn voor jullie. *zucht*
nouwwwwwwww stond toch wel even heel raar te kijken hoor! helemaal omdat ze met mijn man in gesprek heeft gezegt haar leven te willen beteren en dat ze dit(wijzend op onze dochter)meisje graag wil zien opgroeien. maar wil ze t echt goed doen........ stuurd ze geen verhuisbericht. ze hd ook in de sms kunnen zetten ik hb een huisje inde ...straat maar nee helemaal niets
Mirell, liefde kun je niet afdwingen, mensen niet persé laten doen wat je zou willen dat ze doen.. Jou schoonmoeder leeft haar leven op een andere manier dan dat jij dat òòit zou doen, je kunt haar niet veranderen, het is haar aard. Laat het los! Ze verpest je leven, zonder dat ze daar zelf erg in heeft. Niet laten doen. Geniet van wat je wèl hebt en besef dat je geluk niet afhankelijk is van deze vrouw!
dat is dus wat ik ook heb gedaan sinds 2010. wat ik al schreef... in 2009 heb ik er alles aan gedaan maar het heeft niet geholpen. ik heb gezien en gemerkt dat ze veel beloofd en niets nakomt.. maar er werd in dit toppic gvraagt aan mij hoe onze relatie was. dat heb ik vertld niet echt goed dus. en ik vind het ook goed zo! maar tuurlijk is het raar.....
raar is het ook,zou je idd niet verwachten van een oma,maar goed niet iedereen is hetzelfde. En mensen kun je niet veranderen,die zijn zoals ze zijn. De eer aan jezelf houden Meer dan wat je gedaan hebt kun je niet doen. groetjes miranda