raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mijn wens, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn wens

mijn wens Lid

20 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    weer een vraag, heb het nu 2x mee gemaakt dat ik als ik uit bed kom en ga plassen bloed bij zit alsof ik ongesteld ben maar de rest van de dag heb ik nergens geen last van..
    Ik snap er niks van dit is mij nog nooit overkomen.
    Alleen dan bloed ik wat maar verder dus helemaal niet, en ik zou ongesteld moeten worden vandaag.
    iemand met het zelfde probleem?

groetjes

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    vreemd.. heb dit nog nooit gehd eigenlijk. heb je ook pijn bij het plassen, anders heb je misschien een blaasontsteking??

3. mijn wens

mijn wens Lid

20 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niet echt.. maar het is zo raar ik heb het ook nooit mee gemaakt, ik ben al 1x ongesteld geweest op mijn eigen cyclus en die was normaal, maar nu ben ik sinds gister als ik de eertse urine heb na de nacht bloed bij en verder van de dag niet ook niet bij mijn urine of met afvegen helemaal niks, op mijn inlegkruisje ook niet..

4. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hmm geen idee... ik zou het nog even aankijken of het anders word

5. vasca

vasca Fanatiek lid

3 feb 2011
    1.489
    0
    36
    klinkt toch meer als een blaasontsteking... heb ik ook gehad, je hoeft er niet echt last van te hebben. Zou er even mee naar de huisarts gaan, want als het doorslaat naar je nieren, ben je wel goed zuur.

6. Kernesia

Kernesia Actief lid

18 jul 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook even langs je HA gaan en een potje ochtendurine meenemen om te laten controleren op blaasontsteking. Dit kan doorgaans gewoon bij de assistent zonder afspraak.

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ja nierbekonsteking doet auwie.. zo ff bellen.. waarschinlijk moet je dan je ochtend plasje mee namen naar de dokter of ff afgeven..

8. mijn wens

mijn wens Lid

20 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat zou kunnen.. moest gisteren ongesteld worden dus raar dat het percies nu is.. en ik ben dus ook nog niet ongesteld.. nog even afwachten, heel erg bedankt

Deel Deze Pagina