Nog 24 uur wachten.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nieuwbegin, 12 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Vanochtend de ha ( althans de assistente) gebeld in verband met de uitslag van het zwemmers onderzoek.
    Ze gaf aan dat de resultaten binnen waren, maar dat het een heel verhaal is ( wat normaal is) en dat er toch echt even over gesproken moet worden met de ha. Voor morgenochtend half 10 een afspraak gemaakt.
    Ben nu bets zenuwachtig, ik weet dat uitslagen nooit telefonisch door MOGEN worden gegeven en dat een assistent er ook gewoon niets over mag zeggen. Maar toch geeft haar antwoord van" er moet echt even over gesproken worden met de ha" een nare smaak.....
    Even afwachten maar dus...

Zijn er onder jullie die een positief onderzoek hadden maar ook zoiets als dit te horen hebben gekregen?

2. Niet meer actief

Heb er geen ervaring mee...

DUs het is nog even spannend....

3. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Spannend meid, ik duim voor jullie !

4. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hai,
    Wij kregen via de mail het bericht dat de zwemmers
    goed waren via de HA..
    Maar in het ZH vonden ze het aantal zwemmers toch niet
    optimaal :( Dat was een teleurstelling...

Groetjes Mariska

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Bij ons waren de zwammers top en dat werd door de assistente door de telefoon aan mijn man medegedeeld, dus helaas kan ik je niet helpen....Ik hoop op een goede uitslag!

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij hebben ook telefonisch de uitslag te horen gekregen.
    Die bestempelde ze toen (in sept) als goed,..., maar inmiddels denken we dat het helemaal niet zo goed te noemen is.
    We gaan waarsch binnenkort een afspr met een f.poli maken.

Succes met het afwachten.
    Hoop voor je dat de uitslag oke is!

Mirre

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heel veel sterkte met de uitslag meid!
    Wij hebben het toen in een kliniek laten onderzoeken en kregen gelukkig telefonisch de uitslag (was nogal een eind rijden). Helaas niet best dus. Denk dat het bij jullie standaard procedure is en het niet per definitie slecht nieuws betekent.
    Duim voor jullie!
    Elmo

8. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    raar ik kreeg ze wel door de telefoon de uitslagen

9. Nora1977

Nora1977 Actief lid

30 okt 2006
    167
    0
    0
    schiedam
    we duimen voor je mee...
    en zelf niet gek maken heh....

10. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Lief allemaal dank jullie wel.
    Eerlijk maak ik mij nu zelf wel een beetje gek... Ik dacht dat standaard telefonisch neit mocht. MAar goed nog een paar uurtjes afwachten.
    Vind het wel moeilijk om nu met een positief gevoel heen te gaan.

11. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Nou ik zou gelijk maar even wat posten...
    De telerustelling is niet heel groot.... maar toch, voorlopig zijn jullie mij op dit deel van het forum waarschijnlijk nog niet kwijt.

Het is dus niet positief en niet negatief. Partner produseert wel weinig ( 1 ml waar 2 ml " normaal" zou zijn na 3 dagen onthouding) de zuurgraad is iets te hoog( 7.5 waar 7.2 " normaal" hoort te zijn)
    Hij heeft iets meer ronde dan zwemvormige cellen.al met al is 1 % normaal....

Met andere woorden het leeft en beweegt dus zwanger worden kan wel, maar zal hoogst waarschijnlijk langer duren.
    Toch een kleine teleurstelling als je zo graag wilt. Maar we weten nu toch iets meer.
    We mogen als het nodig is over een jaarje versnelt de mmm in ( of ik hierop in ga tegen die tijd zien we nog wel...)

Over 4 weken mag hij nog eens testen dan kunnen ze een completer beeld krijgen...

Het geeft wel wat rust als ik eerlijk ben. Het is neit goed en niet slecht. Maar als mijn zwager, die jaren lang aan wiet en alcohol gewent was op zijn 43 nog een mooi gezonde meid op de wereld kan zetten dan zal dit ook wel mee vallen.

We zullen zien, in ieder geval zullen jullie hier nog veel van mij lezen denk ik dan zo maar ;)

12. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Fijn dat jullie nu wat duidelijkheid hebben ook al is het niet helemaal waar je op gehoopt had.
    Gelukkig kan het wel allemaal nog en je weet natuurlijk ook niet wat er over 4 weken uit de test komt.
    Heel veel succes en een dikke knuffel, ik denk aan je en zal voor jullie duimen.

Liefs, Bibu !

13. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Laten we hopen dat de volgende test beter is, meestal zegt 1 test niet zoveel. Maar gelukkig weet je wel dat er goed zwammende visjes bij zitten, dus er is genoeg hoop voor een spontane zwangerschap.

14. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Daar gaan we ook zeker van uit. Alleen nu heb ik voor mijzelf de lat neit zo hoog gelegd. Ik ga er nu van uit dat ons wonder zich neit eerder dan november laat zien.
    Dan zitten we nog maar een paar maandjes van dat jaar af en is het allemaal wat dragelijker voor mij.
    Of ik ook daat werkelijk volgend jaar januari naar de ha ga voor de mmm weet ik nog niet. We zien dit jaar wel. Ik geniet gewoon van het klussen en hou wel de dagen in de gaten voor de rest is het af wachten.Het geeft ,mij echt een stuk rust...

ALs ik deze maand ongi ben dan gaat hij sparen voor de 2de test. Misschien dat daar idd wat beter nieuws uit komt. OOk omdat de nacht voor deze test onderbroken was, we het erg druk hadden. We met electrische deken hebben geslapen omdat de kachel stuk was. Allemaal factoren die de productie aan tasten.
    We zien het gewoon wel.

In ieder geval blijf ik nog wel een tijdje hier hangen denk ik zo ;)

Deel Deze Pagina