Hi, Ik ben 1 februari voor het laatst ongesteld geweest en zou nu eigenlijk mijn eisprong moeten hebben maar mijn ovu testen geef maar een kleine verkleuring aan, maar heb wel erg last van buik pijn zou dat mijn eisprong kunnen zijn of heb ik gewoon pijn in mijn buik, ben nu 7 mnd bezig en gebruik sinds 3 mnd ovu testen heb nog niet 1 keer een duidelijke streep gezien maak me een beetje zorgen wie heeft hier ervaring mee??
ik ben namelijk al na 8 dagen begonnen met testen (eerste menstruatiedag was 29 jan) daarna dag 10 en op dag 12 = 9 feb had ik positief getest... terwijl i dacht dat ik pas op de 14de moest testen dus bij mij was de eisprong veel eerder kom ik na 3 maanden achter
Maar ik heb nu wel ee nvaag gevoel in mijn onderbuik maar dat zal dan wel wat anders zijn zeker?? tja ik weet het allemaal neit zo goed en het duurt nu al een tijdje (7 mnd) ben gewoon een beetje ongeduldig.
ik heb clear blue .. maar daarbij zag je toch duidelijk het verschil tussen de strepen .. je zag er altijd 2 maar 2dagen voor mijn eisprong waren ze zeg maar even donker.....
dan wacht ik deze mnd gewoon maar even weer af wie weet is het wel raak en anders misschien clearblue proberen. misschien is het deze mnd wel raak ovu testen of niet mijn man moet gewoon elke dag zijn werk even doen bedankt tot zover.
ok succes met testen.... en ik zal voor je duimen dat dat volgende maand niet meer nodig hihi groetjes van Ramona
Tot hoelang heb je de ovutesten gebruikt vorige maand? Ik zou zeggen net zo lang testen tot je een donkere streep krijgt. Als hij niet komt, dan zou ik je aanraden om volgende maand te beginnen met temperaturen. Daaraan kan je ook zien of je een eisprong hebt. Hoelang duurt je cyclus? Is dat een beetje regelmatig? Moht je geen eisprong hebben, dan zijn er voldoende mogelijkheden (medicijnen) om er toch een te krijgen. Dus maak je maar niet te druk, het komt wel goed!
ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. ik be nvorige jaar juli gestopt met de pil toen ik de pil slikte ben ik wel bijna een jaar niet ongesteld geweest maakte me een beetje druk maar nadat ik gestopt was gelijk een cyclus van 28 dagen nog niet 1 keer mis gegaan alleen mag het nu wel een keer raak zijn. maar mischien heb ik wel geen ovulatie
ik heb een hel regematige cyclus van 28 dagen gelijk toen ik gestopt ben met de pil een goeie cyclus ik weet precies wanneer ik ongesteld moet worden en dan word ik het helaas ook!
Meestal zeggen ze dat als je cyclus regelmatig is, dat je vaker wel dan geen eisprong hebt. Twijfel je echt, dan even langs de huisarts, die kan door middel van bloedonderzoek uitvinden of je een eisprong hebt. Het is ook vervelend als je zorgen hebt. Laat je dan niet wegsturen hoor!
rodean, ik krijg nooit donkere streepjes op de ovulatietest. Ik gebruikte ook matcare, met ochtendurine en dan kreeg ik een heel vaag streepje en dat was mijn positieve test. Niet iedereen krijgt dus een donkere teststreep. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik geen positieve ovulatietest gehad en nu dus met ochtendurine een heel vaag streepje. Ik ben gaan temperaturen en dat gaf mij wel een goed beeld wanneer mijn eisprong was dus misschien is dat een idee?