shit heb ik weer! sinds gisteren komt er wat bruin bloederig vocht uit mijn tepel als ik erin knijp.... ik vond het zelf niet echt verontrustend... mijn vriend wilde dat ik de huisarts zou bellen. heb ik gedaan.... ik moest meteen komen voor een fot te laten maken, mocht niet morgen moest meteen vandaag... vooral omdat kanker nogal veel bij mij in de familie voorkomt wil mijn huisarts dat meteen uitsluiten... ben wel geschrokken van de reactie van mijn huisarts, ik dacht ik kom donderdag wel want dan ben ik vrij... eigenlijk moest ik meteen komen maar heb het kunnen rekken tot vanmiddag.. heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik ben er zelf heel gerust op, heb echt niet het idee dat er iets aan de hand is... zal wel hormonen zijn ofzo..
Oef nee heb er zelf geen ervaring mee. Wil je niet verontrusten, maar begrijp wel de vaart die de arts erachter zet...indien het niet oke is ....is snelheid erg belangrijk. Goed van je dat je zelf er niet zo ongerust bij bent en rustig onder blijft Sterkte vanmiddag met foto maken! Zal voor je een positieve uitslag duimen. Liefs Mirre
Oh wat lief van jullie, doet me goed! ben ik toch niet helemaal alleen vanmiddag, want ik weet dat er mensen aan me denken.. heb al wel gegoogeld, en bij dit soort afscheiding uit de tepels kan het kwaadaardig zijn maar komt niet zo vaak voor... ik wacht wel af..
Spannend zeg! Ik ga voor je duimen voor een positieve uitslag, fijn dat je zelf niet ongerust bent. Kan me wel voorstellen idd dat je huisarts niet af wil wachten. Succes!
Jeetje meissie, succes vanmiddag, vind het enorm goed dat je HA er vaart achter houdt. Ik weet er zelf niets van, maar je hoort soms dat huisartsen je zo met een kluitje in het riet sturen. Dan vind ik dit heel goed. Overigens goed dat je je niet meteen helemaal ongerust maakt. Ik denk aan je vanmiddag!
Oeh wat eng. Goed dat je zelf rustig kan blijven. Ik duim voor je vanmiddag, dat de uitslag goed mag zijn!
Succes vanmiddag! Ik zou ook zoiets gehad hebben, laat maar doen. Maar toch goed dat je dus bent gegaan!
Volgens mij is dat niets bijzonders hoor! Heb dat al jaren. Maar ben benieuwd naar de uitslag Liefs Corina
als jij er een goed gevoel bij hebt dan zal het vast goed zijn maar complimenten voor jouw allerte huisarts! Succes en we lezen het graag!
Mijn lieve huisarts is er niet helemaal gerust op, het kan absoluut iets onschuldigs zijn maar omdat ik verhoogde kans heb wil hij alles uitsluiten en heeft hij me naar het ziekenhuis gestuurd voor een mamografie.. Normaal gesproken is de wachttijd een maand maar mijn huisarts heeft geregeld dat ikmorgen al kan komen... Als er niks uit die test komt moet ik het twee weken aankijken, als het dan niet weg is moet ik terug naar het ziekenhuis voor een echo en een punctie.. Mijn gevoel zegt nog steeds dat er niets aan de hand is, dus daar vertrouw ik volledig op! bedankt allemaal! en ik houd jullie op de hoogte x
Oh oke morgen de mammografie ...ik dacht dat je die gisteren gelijk moest doen s middags! Was dat een andere foto dan? of heb ik het verkeerd begrepen... Hou ons maar op de hoogte. Succes morgen. Mirre
Nee ging om hetzelfde maar hij kreeg me er gisteren niet meer tussen dus wordt het morgen, hij wou me gisteren eerst zelf onderzoeken... Ik zei al tegen m'n vriend dat er een andere man aan mijn borsten heeft gezeten.. hihihi
Wel fijn dat je huisarts er meteen vaart achter zet, en er niet laks mee omgaat! Ik wens je veel succes en sterkte met de mammografie, dat schijnt niet zo'n pretje te zijn....
goed dat je gelijk naar de hisarts bent gegaan. is het bloedachtig bruin net jodium of is het geel achtig?net als eerste borstvoeding? groetjes peggy