bruin vocht uit tepel, moet foto maken!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hopes, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    shit heb ik weer!

sinds gisteren komt er wat bruin bloederig vocht uit mijn tepel als ik erin knijp.... ik vond het zelf niet echt verontrustend... mijn vriend wilde dat ik de huisarts zou bellen. heb ik gedaan.... ik moest meteen komen voor een fot te laten maken, mocht niet morgen moest meteen vandaag... vooral omdat kanker nogal veel bij mij in de familie voorkomt wil mijn huisarts dat meteen uitsluiten...

ben wel geschrokken van de reactie van mijn huisarts, ik dacht ik kom donderdag wel want dan ben ik vrij... eigenlijk moest ik meteen komen maar heb het kunnen rekken tot vanmiddag..

heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Ik ben er zelf heel gerust op, heb echt niet het idee dat er iets aan de hand is... zal wel hormonen zijn ofzo..

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik heb er nog nooit van gehoord, maar ik hoop dat je huisarts zich zorgen maakt om niks! Succes!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Oef nee heb er zelf geen ervaring mee.
    Wil je niet verontrusten, maar begrijp wel de vaart die de arts erachter zet...indien het niet oke is ....is snelheid erg belangrijk.
    Goed van je dat je zelf er niet zo ongerust bij bent en rustig onder blijft
    Sterkte vanmiddag met foto maken!
    Zal voor je een positieve uitslag duimen.

Liefs Mirre

4. Niet meer actief

succes meid met de foto.
    hopelijk betekent het niks.

dikke kus Swiggy

ik zal aan je denken!

5. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Oh wat lief van jullie, doet me goed! ben ik toch niet helemaal alleen vanmiddag, want ik weet dat er mensen aan me denken..

heb al wel gegoogeld, en bij dit soort afscheiding uit de tepels kan het kwaadaardig zijn maar komt niet zo vaak voor...

ik wacht wel af..

6. Spannend zeg! Ik ga voor je duimen voor een positieve uitslag, fijn dat je zelf niet ongerust bent.
    Kan me wel voorstellen idd dat je huisarts niet af wil wachten. Succes!

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Is vast niks ernstigs meissie, "gewoon rustig" uitslag afwachten, sterkte....

Marieke

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jeetje meissie, succes vanmiddag, vind het enorm goed dat je HA er vaart achter houdt. Ik weet er zelf niets van, maar je hoort soms dat huisartsen je zo met een kluitje in het riet sturen. Dan vind ik dit heel goed. Overigens goed dat je je niet meteen helemaal ongerust maakt. Ik denk aan je vanmiddag!

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oeh wat eng. Goed dat je zelf rustig kan blijven. Ik duim voor je vanmiddag, dat de uitslag goed mag zijn!

10. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Succes vanmiddag!
    Ik zou ook zoiets gehad hebben, laat maar doen. Maar toch goed dat je dus bent gegaan!

11. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    thanx allemaal! :oops: :oops: moet ervan blozen wat lief! ik laat morgen weten wat ie zei.. [-o<

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Volgens mij is dat niets bijzonders hoor!
    Heb dat al jaren.
    Maar ben benieuwd naar de uitslag

Liefs Corina

13. netta

netta Lid

1 jan 2007
    66
    0
    0
    juridisch secretaresse
    als jij er een goed gevoel bij hebt dan zal het vast goed zijn maar complimenten voor jouw allerte huisarts!

Succes en we lezen het graag!

14. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Beetje laat, maar succes meid. Ik duim voor je dat het onschuldig is.

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    hopes
    En hoe is het gegaan?

Liefs Mirre

16. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Mijn lieve huisarts is er niet helemaal gerust op, het kan absoluut iets onschuldigs zijn maar omdat ik verhoogde kans heb wil hij alles uitsluiten en heeft hij me naar het ziekenhuis gestuurd voor een mamografie.. Normaal gesproken is de wachttijd een maand maar mijn huisarts heeft geregeld dat ikmorgen al kan komen...

Als er niks uit die test komt moet ik het twee weken aankijken, als het dan niet weg is moet ik terug naar het ziekenhuis voor een echo en een punctie..

Mijn gevoel zegt nog steeds dat er niets aan de hand is, dus daar vertrouw ik volledig op!

bedankt allemaal! en ik houd jullie op de hoogte x

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Oh oke morgen de mammografie ...ik dacht dat je die gisteren gelijk moest doen s middags! Was dat een andere foto dan? of heb ik het verkeerd begrepen...

Hou ons maar op de hoogte. Succes morgen.

Mirre

18. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    Nee ging om hetzelfde maar hij kreeg me er gisteren niet meer tussen dus wordt het morgen, hij wou me gisteren eerst zelf onderzoeken...

Ik zei al tegen m'n vriend dat er een andere man aan mijn borsten heeft gezeten.. hihihi

19. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Wel fijn dat je huisarts er meteen vaart achter zet, en er niet laks mee omgaat!
    Ik wens je veel succes en sterkte met de mammografie, dat schijnt niet zo'n pretje te zijn.... ;)

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    goed dat je gelijk naar de hisarts bent gegaan.

is het bloedachtig bruin net jodium of is het geel achtig?net als eerste borstvoeding?

groetjes peggy

Deel Deze Pagina