vraagje voor vriendin! Ze zou volgens de berekeningen afgelopen weekend haar innesteling hebben. Nu werd ze zaterdag ineens misselijk, met buikkrampen. buikgriep dacht ze.. Gister was heteigenlijk weer over, alleen nog wat flauw gevoel. nu alleen wat licht misselijk, maar verder niks.. kun je van je innesteling ziek/misselijk zijn en vanaf dat moment misselijk blijven??? ervaringen graag.. (ik had dit zelf nooit, dus ik kan haar niet helpen)
volgens mij kun je pas misselijk zijn als je hcg aan gaat maken.. in principe kan dat dus vanaf de innesteling, maar ik zou zelf van een daggriepje uitgaan als ik haar was..
Dat zei ik ok al.. Buikgriep.. Nu blijft ze wel misselijk, maar niet zo erg als die dag... Nou ja... Ik hoop het voor haar!!
Ik werd een week voor me NOD al enorm misselijk daardoor had ik ook in de gaten dat ik wel zwanger moest zijn omdat ik nooit misselijk ben! Dus het kan wel....
Heyhey Ikzelf heb dat niet echt in de gaten gehouden. Ik weet wel dat ik ongeveer een week voordat ik overtijd was wel 1x heel erg misselijk was in de ochtend Maar een vriendin van mij wel die was heel de tijd misselijk. Die was ook de dag van de bevruchting heel erg misselijk.