hallo Damens, Ik ben in de pilstrip in de eerste week op dag 5 mn pil vergeten in te nemen. Nu 2,5 week later veel last van buikpijn een soort menstruatiegevoel en misselijk.. ookveel last ervan dat ik zin heb in lekkere dingen.. Zou ik mogelijk zwanger kunnen zijn? Hopelijk kunnen jullie mij helpen..
Volgens mij is de eerste week niets aan de hand. Week 2 moet je je zorgen gaan maken. Week 3 direct stoppen met je strip of doorslikken een maand. Heb je geen bijsluiter van je pil?
kans is er wel maar ik zeer zeer klein ik ben hem wel is 3 a 4 dagen vergeten in de zelfde maand of achter elkaar en bij mij was er niks aan de hand en nu ben ik al 7 mnd gestopt met de pil en nog niet zwanger dusja vrouwenlichaam zit raar in elkaar we lijken wel een wandelende hormonentijdbom hihiihi
Bedankt voor jullie reacties! Waarom ik me "" zorgen'' maak over het vergeten van de pil is, omdat ik vorig jaar door correct pilgebruik ook gewoon zwanger ben geraakt.. en voel me nu gewoon zo slecht, dat ik denk dat ik weer zwanger ben.. moet 17 april weer ongesteld worden
Ik sta midden in de nacht op om een handstand te gaan doen, zou ik zwanger zijn? Wat ik wil zeggen is, wacht tot je nod, doe een test, en weet of je zwanger bent of niet. Dat is echt niet te zeggen vanaf drie regels op internet.
Wachten en testen, meer kun je niet doen.... @ ratatosk, nooit gevallen? Het is zo donker snachts... Edit, aan je handtekening te zien is het een positief symptoom
als het inderdaad zo is dat je door de pil heen zwnager word.. moet je idd gewoon condoom gebruiken of een ander voorbehoudsmiddel voor de zekerheid. bedoel, je weet dat het kan.. dus ben maar wat voorzichtiger dan!
Of zwaardere pil en een condoompie om. En als je al eens door de pil met correct pilgebruik heen zwanger bent geworden, snap ik sowieso niet dat je onveilig sekst als je een pil vergeten bent. Je bonkt toch ook niet met je hoofd keihard tegen de muur om vervolgens verbaasd te zijn dat je een pijnlijke bult op je kop hebt?
meid het enige wat je kan doen is afwachten... ik ben nu ook door de pil heen zwanger geraakt, dus het kan wel zelfs de gyn stond er van te kijken omdat ik ook nog pco patient ben.' groetjes willow
zou je graag zwanger willen zijn? heb je berichten gelezen.... meid als je zo graag wil waarom stop je dan niet met de pil?