overtijd en negatief testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by ilona10, Jul 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilona10

ilona10 Nieuw lid

Jul 21, 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben sinds 3 maanden gestopt met de pil en daarna een cyclus van 27 en 25 dagen gehad. Op dit moment zit ik op 33 dagen en nog niet ongesteld geworden. Vorige week had ik wel een rommelend gevoel in mijn onderbuik, duizelig,ben vermoeid, zere bovenbenen en rug en ben soms misselijk. Sinds die tijd heb ik ook wat meer witte afscheiding. Op dag 29 heb ik getest en dat was negatief. Sinds die ochtend ben ik ook gaan temperaturen om eens te kijken wat daar uit komt, constant rond de 37 graden. Ik begin me nu langzaam aan een beetje ongerust te maken waarom ik niet opgesteld wordt en wat dit allemaal betekent. Als je stopt met de pil,kan je dan eerst 2normale cyclussen hebben en dat het erna tijd nodig heeft om te ontpillen?ik zou heel graag zwanger willen zijn en heb me tot nu toe niet echt druk gemaakt of constant mee bezig geweest,maar nu begint het toch door mijn hoofd te spoken,hopelijk kunnen jullie je blik erop werpen.

Liefs ilona

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Als je nu op dag 33 zit en getest hebt op dag 29 zou ik gewoon een dezer dagen nog eens testen. Misschien ben je wel zwanger maar had je nog niet genoeg hcg voor een posi test...... Succes

3. Noenie

Noenie Actief lid

Feb 28, 2012
    212
    0
    0
    Ik zit ook in mijn derde maand na de pil en ook ik ben overtijd na 2 normale cycli. Een van 30 dagen en een van 28. Vandaag ben ik precies 2 weken overtijd en ik snap er niets van.
    Ben moe en duizelig, heb buien, voel het rommelen en zeuren in mijn buik, mijn buik is helemaal opgezet en ik eet meer.. Ik heb een paar dagen geleden nog getest, en dit was zoals ik al had verwacht negatief. Ik voel me niet zwanger ofzo, maar snap niet waarom ik niet gewoon ongesteld word.

Moet je met zoiets naar de huisarts?

4. Shan89

Shan89 Actief lid

Apr 9, 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in maar gestopt met de pil.. Na een cyclus van 34 en 27 werd de derde opeens 42.. Was natuurlijk niet echt regelmatig maar ik denk dat je het na 2 cycli nog niet echt kan zeggen.. Zou sowieso nog een keertje testen maar je menstruatie kan om zoveel redenen uitblijven.. Ik duim in ieder geval voor een positieve test!

5. lvh85

lvh85 Actief lid

Apr 6, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen ook negatief getest. Ik ben in maart gestopt met de pil, toen 2 keer een lange cyclus gehad van 38 en 39 dagen en die zijn nu voorbij. In de nacht van donderdag op vrijdag en vrijdag overdag enorm misselijk geweest, vlak voor NOD dus. Ik dacht dat het dus wel raak zou zijn maar vanmorgen bleek dus van niet. Toch heb ik 2 weken geleden een positieve ovutest gehad, daar was geen twijfel over mogelijk.

Ik vind het al verschrikkelijk om een langere cyclus te hebben, laat staan ook nog eens een onregelmatige!

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Het kan ja dat na het stoppen met de pil je cyclus 1 of 2 keer erg netjes is, had ik ook.
    Daarna volgde er 2 van boven de 100.
    En ik heb nooit meer mooie cyclussen gekregen maar raakte wel makkelijk zwanger toen we eenmaal gingen proberen.
    Maargoed, test om de week als je twijfelt.
    Ik teste namelijk deze zwangerschap ook negatief in het vroege begin. Al is het wel een uitzondering, maar je moet wel goed naar je lichaam blijven luisteren natuurlijk. :)

Share This Page