Ik heb sinds 3 week het gevoel dat ik zwanger ben dus ik ga vandaag naar de dokter met ochtenurine maar wat mij opviel was dat er kleine witte vlokjes in mijn urine zitten is dat een teken? verder zijn mijn symptomen: - grotere tepels + donkerder + je ziet de aders lopen - grotere borsten niet gevoelig wel veel tintelingen - grotere buik - veel afscheiding - pijn achter mijn lies - misselijk - buik is heel rommelig en soms ook buikpijn - hoofdpijn - duizelig volgends mijn moeder kan het ook een schijnzwangerschap zijn dus ik ben nogal in de war.. hoop dat jullie me kunnen helpen?
Hallo, ja ik heb vanmorgen test gedaan bij de dokter krijg over half uur uitslag ben benieuwd.. bedankt!
Rare vraag misschien hoor, maar welke uitslag hoop je te horen? Ben je bezig zwanger te worden? Of is het ongepland?
het is ongepland want ik ben vrij jong namelijk 17 maar ik heb altijd al wel een groot kinderwens gehad dus als ik het ben laat ik het niet weghalen..
Fijn dat je dit nu weet. Hopelijk gaan de klachten snel over en heb je vrede met de uitslag en kies je in de toekomst bewust voor een zwangerschap en ben je dan snel zwanger.