Hallo allemaal, Sinds november ben ik gestopt met de pil. Ik had de hoop dat ik vlot zwanger zou raken, of in ieder geval snel een regelmatige cyclus zou hebben. Maar helaas, ik heb tot januari moeten wachten op mijn menstruatie. Vanaf dat moment was ik opgelucht en dacht ik te kunnen "beginnen"met zwanger worden. Mijn volgende menstruatie kwam pas eind maart. Ik ben voortdurend ongerust of dit normaal en herkenbaar is? Een dromertje met nachtmerries
ik heb precies hetzelfde. Ook gestopt in november en sinsdien 35-37-42-? cyclus. Zit nu op dag 52,en nix WOrdt er gek van.
Wat vervelend voor jullie seg. Ik ben blij met mijn stipte cyclus,ik zou gek worden. Veel sterkte en ik hoop dat het snel in orde komt.
Bij mij hetzelfde. In september 2006 gestopt met de pil. In het begin leek het de goede kant op de te gaan maar inmiddels wordt mijn cyclus steeds langer: 32/34/28/38/37/....nu al op dag 43..... Ik ben dus vanaf deze maand begonnen met temperaturen, waardoor ik kan zien dat ik wel een eisprong heb gehad, namelijk op dag 35. Hierdoor weet ik dat mijn NOD over 5 dagen is en deze cyclus dus ca. 49 dagen zal duren. Ik heb de afgelopen maand veel werkstress gehad en dat schijnt invloed te hebben op je eisprong, ik hoop dat dit de verklaring is voor deze idioot lange cyclus. Temperaturen is een aanrader. Het is wel omslachtig maar ik ben nu minder onrustig dan de maanden waarin ik dit niet deed, omdat ik nu zeker weet dat ik een eisprong heb en dus vruchtbaar ben. Bovendien weet ik precies wanneer ik mijn NOD heb. PS Let niet op mijn banner, die klopt dus niet meer....
Hai Sweetness, dankjewel voor je berichtje, dat stelt me wel gerust. Voornamelijk omdat ik steeds het idee had dat ik onmogelijk met een cyclus van meer dan 30 dagen een eisprong kon hebben. Neem je tip over het temperaturen mee, dank je! en succes
Jeetje zeg dat lijkt me echt heel rot.. Dan zit je ook elke keer maar te wachten en te testen omdat je dan denkt dat je overtijd bent?
Het is inderdaad rot, Elke keer heb ik het idee dat ik door mijn eigen lichaam voor de gek gehouden wordt. Dan denk je van alles te voelen en dat zijn dan dezelfde symptomen als die bij een zwangerschap. Ik zou zo een winkel van gebruikte zwangerschapstesten kunnen beginnen. Maar ja, we geven de moed niet op, hopelijk wordt ons geduld een keertje beloond.
Haj meid ik ben sinds dec gestopt en heb best wel een redelijke cyclus wel erg afwisselend nu heb ik voor het eerst een ronde ovu testen gebruikt,, geweldig ben er echt enthousiast over,, misschien iets om uit te proberen
Sinds ik gestopt was met de pil had ik direct een stipte cyclus tot februari (in maart zouden we beginnen)... dan plots 2 weken overtijd, vorige maand dan 3 dagen te vroeg... Daar ging mijn hoop om duidelijkheid te hebben Is direct veel moeilijker om te weten hé wanneer je wel overtijd bent!