raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessicatk, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 jessicatk, 16 aug 2014
    Laatst bewerkt: 16 aug 2014
    hoi iedereen,
    ik ben nieuw hier,maar zit met een paar vraagjes.

wij zijn ondertussen al 1.5j bezig voor kindjes. Jammer genoeg heb ik in februari een miskraam gekregen op 7w3d.

nu heb ik weer een gevoel dat het 'raak'is nl ik had uitgerekend dat ik 12aug de innesteling had. 12 en14aug had ik lichtroze bloedverlies bij het afvegen (nog nooit voorgehad). sindsdien ben ik duizelig, steken in de onderbuik, af en toe lage rugpijn, hoofdpijn.
    bij mijn vorige zwangerschap waren mijn borsten keigevoelig en kon ik moeilijk naar de grote toilet . nu heb ik daar totaal geen last van.
    Vandaag zaterdag een test gedaan was negatief (zoals gedacht) mijn man wordt gek anders. Volgende donderdag zouden mijn maandstonden moeten doorkomen.

wat denken jullie maak ik mezelf gek ?

veel liefs jessica

2. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig.... Heb je ovulatietesten gedaan?

Nog even op de wachtbank:)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je nod pas donderdag is, is het niet raar dat je nog geen positieve test hebt. Zal even een paar dagen wachten met testen, het liefst zelf op de nod, maar ja dat is moeilijk weet ik :D

4. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb geen ovu test gedaan. Op het Internet kon ik get gewoon uitrekenen wnr ik de innesteling had ongeveer. Ik heb altijd een cyclus van 28d dusja. Het zal nog even afwachten zijn.
    Toch bedankt voor jullie reactie ! !

5. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.299
    394
    83
    het is afwachten helaas, je zit nog ver voor je nod, je kan pas vanaf je nod testen , je kan ook wel 2 dagen eerder testen maar dan kan hij alsnog negatief zijn.

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik denk dat je wellicht nog te vroeg bent met testen. Beter nog eventjes wachten tot NOD, dan heb je het meeste duidelijkheid. Want aan een tuurstreepje heb je ook niks hè.
    Ik duim voor je!

7. jessicatk

jessicatk Lid

16 aug 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel ! Ja wachten duurt ongelooflijk lang , langs 1kant hoop ik wel dat het zover is maar durf niet te veel hopen

Liefs

Deel Deze Pagina