Vandaag cyclusdag 44, gezien mijn vorige cyclussen hoop ik een eisprong ergens deze week te verwachten.. Vanaf vrijdag aan het testen maar lichte streepjes. Is de test van vandaag positief? Of moet het nog meer knallen? Bovenste test is gister ochtend 10u Middelste gister 17u Onderste vandaag om 11.30u Testen zijn inmiddels opgedroogd
Het is nog niet positief, test streep moet minstens even donker zijn dan de controle streep. Denk dat je nog moet door testen
Dit is de test van vandaag 11.30u, heb ik nu mijn piek gemist? Of zit ik niet eens in de buurt van een piek?
Ik denk dat die van gisteren wel je knaller is geweest. Action wordt bij mij ook nooit donkerder. Ben zelf erg fan van de dipsticks van zwanger en kids. Zijn trouwens ook een stuk goedkoper dan de action
Dank je! ja soms weet ik het niet meer zo goed omdat ik hier van die knallers voorbij zie komen. Heb het gisteravond nog wel even gezellig gemaakt met vriendlief. Vanavond ook nog maar een keer want eisprong is binnen 24/48u toch? Als het deze ronde niet raak is dan zal ik de dipsticks van zwanger en kids bestellen... anders wordt het wel een dure hobby gezien mijn lange cyclussen.
Zooo dat zijn idd knallers!! Die wil ik ook!!! Ik heb net nog even een foto gemaakt van mijn testen van afgelopen dagen.. Gister lijkt de donkerste maar ik blijf nog ff doortesten voor de zekerheid.
Ja gezien mijn lange cyclussen weet ik het niet zo goed... Ik blijf doortesten en als gister wel mijn Lh piek is geweest dan zal ik dat over ong 14 dagen weten
Net nog een test gedaan is die is weer lichter als die van gister.. denk misschien toch dat die van de 19e positief was of mijn lichaam houdt me voor de gek.... wat ook heel goed kan