Hoi mama's! Ik heb inmiddels alle site's van jullie mooie kindjes gezien en ik wil echt even zeggen dat ik jullie zo bewonder over jullie kracht! Jullie hebben allemaal iets vreselijks meegemaakt , iets wat je niemand gunt, maar jullie gaan er zo goed mee om! Zo sterk zijn jullie! Echt , ik heb er verder geen woorden voor.. Ik weet zeker dat jullie kindjes ook erg trots zijn op zijn/haar papa en mama. Geniet van de foto's en herinneringen die jullie van jullie vlindertjes hebben... Als laatste wil ik jullie nog veel geluk in de toekomst wensen.. met een klein vlindertje op jullie schouder die met jullie mee de toekomst in gaat!
Daisy, ik las trouwens dat je in het bernhoven ziekenhuis in Oss geweest bent. Kom je daar uit de buurt? Ik woon nu nl in Limburg, maar kom oorspronkelijk uit Nistelrode. Was je tevreden over het ziekenhuis daar?
Susanne, je dat klopt ik kom hier ook vandaan. Wij zijn heel tevreden geweest over het zh,niks tekort gekomen,kwamen om het half uur een keer kijken,mijn vriend en ik hadden een eigen kamer met ook een bed voor mijn vriend,ook eten kreeg hij en soms ook mijn moeder en schoonmoeder,ja heel blij dat we hier zijn gebleven! Alleen ze hebben het heel slordig afgehandeld allemaal,geen ontslagpapieren,verlosk en huisarts niet ingelicht,ons geboortekaartje kwijt geraakt en nog paar dingen. Jee en jij nu in Limburg dat is nogal een verschil of niet? -x-
Nee hoor, valt heel erg mee. Is hier heel gezellig. Ik heb eerst in Valkenburg a/d Geul gewoont, maar woon nu in Geleen. We hebben overigens nu wel weer ons huis te koop staan, we komen weer terug naar brabant. Het liefst wil ik in Heesch gaan wonen... Mijn man heeft een andere baan en die gaat in Baarn (utrecht) werken. Maar dat vond ik iets te ver om te gaan wonen, dus vandaar dat we maar terug naar brabant gaan. Mijn familie woont daar ook. (Mijn man komt wel uit limburg)
@Susanne, wat lief van je... ik weet zeker dat de andere mamma's het met mij eens zullen zijn als ze zeggen dat we het fijn vinden dat er veel mensen met ons en onze vlindertjes meeleven... @Daisy, was je in Oss of in Veghel? Ikzelf woon in Uden en alhoewel iedereen vanuit hier nogmaal gesproken naar Veghel gaat, heb ik in Oss in het ziekenhuis gelegen met onze BBZ. Wij zijn daar namelijk ook onder behandeling van dokter Verweij. Ken je haar toevallig? Groetjes, Josien
@Jozien, Ik las nl dat jullie je verhaal heel graag kwijt willen aan de "gewone" mensen.. maar dat ze heel vaak het er niett over willen hebben. of dat ze vinden dat je wel genoeg gerouwd hebt. Erg jammer vind ik dat.. Ikzelf zou nl juist altijd erna blijven vragen.. Dus eh dames.. kom maar op hoor... ik luister graag naar de verhalen over jullie kindjes!
ow oke wat spannend,weer terug naar Brabant(veel gezelliger) Nou dat is hier dichtbij dan,hopen dat het snel lukt! LIefs Dais.. -x-
Ik ken haar niet goed maar volgens mij heeft zij mij de 2e keer ontslagen uit het ziekenhuis(curretage) Wij hebben dr Mantel gehad,een aardige man,hij is er nog niet zolang volgens mij. En wat vindt je van het ziekenhuis hier? Kijkt zij een beetje scheel?
Hoi Daisy, Nou, ik vind het ziekenhuis in Oss een prima ziekenhuis. Ik heb niets met Veghel dus heb destijds heel bewust voor Oss gekozen. Dokter Mantel is de enige die ik nog nooit ontmoet heb. Dokter Verweij kijkt volgens mij niet scheel. Het is mij in ieder geval nooit echt opgevallen. Dokter Verweij is een heel klein vrouwtje en dokter van de Pol is een grote stevige vrouw. Wij zijn over dokter Verweij echt heel erg te spreken. Recht door zee en geen gezeur. Persoonlijk hou ik daar wel van. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Liefs, Josien
Hahah,sorry dan had ik toch dr vd Pol voor me,dr Verweij is bij Merel wezen kijken toen ze net geboren was nou weet ik het weer,moet tegenwoordig goed nadenken om me iets te kunnen herinneren! Ik ben ook errug tevreden hoor,alleen wat ik al zei,slecht afgehandeld allemaal.Net een paar eken na mijn bevalling hebben ze gebeld of ik Merel verzekerd had,ik vroeg waarom en zeiden dat ik dat moest regelen,ik vond het al raar,paar weken later bellen ze weer om hetzelfde te vragen terwijl ik al gebeld had met vgz? Ik vraag of ze wel weten dat Merel dezelfde dag is overleden,NEE dat wisten ze niet,is dat nou een stomme fout of niet? Zelfde dag geboren,zelfde dag overleden in hetzelfde ziekenhuis? Maae als ik aan de tijd terug denk dat ik daar heb gelegen dan ben ik er wel tevreden over...
Dat is wel heel slordig dan! Ik hoop dat je wat positievere ervaringen kan hebben de komende tijd! Ik denk aan je... Liefs, Josien