ik wil jullie bedanken voor jullie stuen en even laten weten hoe het is afgelopen met mij ik heb vanaochtend bloed laten prikken en net heeft de gynecoloog me gebeld het hcg is dusdanig gedaald dat ik dus een miskraam heb gehad moet volgende week op nacontrole komen voor een inwendige echo en dan weet ik het ook even niet meer moet zeggen dat het me wel hard op mijn dak komt ik had dit weekend echt het idee dat het wel in orde zou zijn en vooral omdat het hcg iets was gestegen nou verder weet ik ook even niet meer wat ik moet zeggen
sh*t meid. Ik steeds meelezen en dacht dat is goed nieuws als die Hcg stijgt. Jammer genoeg dus niet. Ik wens je heeel veel sterkte
bedankt meiden voor jullie meeleven nee inderdaad was dat dus niet goed ik ben toen straks helemaal vergeten te vragen aan de gynecoloog hoe dat dan ineens kon en weet je even waren er heel veel zwangerschaps kwalen van het weekend en toen dacht ik nog van nou het kan niet gebeuren het komt goed maar toch had ik het mis moet zeggen ook dat alle kwaaltjes gister ineen zoals ze gekomen waren ook meteen weer waren verdwenen echt raar maar volgende week als ik op nacontrole moet dan ga ik dat toch eens vragen hoe dat dan zit verder moet ik me er maar bij neerleggen en natuurlijk ben ik verdrietig maar aan de andere kant na twee jaar oefenen weet ik nu wel eindelijk dat ik zwanger kan raken want ik dacht al dat het voor mij niet meer was weggelegd ik ga het zeker even rustig aan doen en ja dan maar weer goed oefenen he groetjes angela
Gatver, wat een teleurstelling!! Ik vind het heel erg voor je en wens je dan ook veel sterkte. Groetjes, Anakin.
hallo dames ik wil jullie bedanken voor jullie lieve woorden het is goed om te weten dat er mensen zijn die met me meeleven we hadden het nog tegen niemand verteld daar ben ik nu achteraf wel blij om want vaak gaan mensen dingen zeggen die je niet wilt horen heb ik daar hier geen last van en ben ik blij dat ik het met jullie kan delen moet 17 mei afrijden voor mij examen en heb vandaag weer een les gehad nou dat was weer eens knudden hoop wel dat ik weer wat beter ga rijden hoor voordat ik op moet anders zakt me de moed wel in de schoenen hihi groetjes angela