hevigere menstruatie na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by assepoester15, Mar 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. assepoester15

Jan 3, 2008
    27
    0
    0
    Ik heb op 7 maart mijn eerste menstruatie gehad na mijn miskraam op 3 februari. Maar nu is deze veel heviger dan mijn menstruaties voor de zwangerschap. Ik was zo goed als aan het vloeien, echt heel erg. Maandverband en tampons konden het niet aan.

Blijft mijn menstruatie nu elke keer zo erg, of wordt het minder? Heeft iemand hier ervaring mee?

liefs,
    Astrid

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hoi meid
    het kan zijn dat je lichaam even van slag af is
    maar dat wil niet zeggen dat je nu voor altijd zulke heftige menstruaties gaat krijgen
    hopelijk is de volgende wat minder
    of helemaal niet ;)

3. coco1972

coco1972 Lid

Mar 13, 2008
    13
    0
    0
    Rhoon
    Hoi Astrid,
    Ik ben ben 13/12/07 gecurreteerd na een MA met 9 weken en sindsdien vloei ik ook heel erg.
    Het is alleen wel korter maar 2 a 3 dagen heel hevig en dan nog wat afscheiding en net wat je zegt je blijft verschonen. Voor de MA was ik altijd minimaal een week ongi dus wat dat betreft is het wel fijn. De gyn. zei dat het wel goed is spoelt de hele boel goed schoon, dat hopen we dan maar komt de kleine in een schoon huisje.

Groetjes Corina

4. Poeki

Poeki Actief lid

Aug 25, 2007
    208
    0
    0
    Ik had dat ook dat mijn 1tse menstruatie na mijn miskraam (6wk), onwijs hevig was.
    Daarna weer een keer ongesteld geworden en die was weer normaal.

5. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    die van mij is ook heviger geworden na de tweede miskraam en na de geboorte van ons engelkindje ben ik ineens geen 8 dagen meer ongi maar slecht 3 a 4 dus ik snap er niks van wat ons lichaam allemaal doet maar ben blij dat ik korter ben, erger is niet zo leuk maar ja.

succes hopen op snel een nieuw wonder liefs miriam

6. monique77

monique77 Actief lid

Jul 17, 2007
    305
    0
    0
    Hoi

Mijn eerste menstruatie na de curettage was ook heel heftig.Weet nog niet of de tweede al minder is omdat die zich nog niet heeft aangemeld.
    Maar wat ik van andere hoor is dit vrij normaal en word het minder.

gr.monique

Share This Page