He allemaal, Ik wil graag weten of er meiden zijn die pas na..bv 1,5 a 2 jaar zwanger zijn geworden, zonder hulp! Ik loop zelf al bij de gyn, maar heb toch nog de hoop dat het "zomaar"gebeurd....(zaadjes man zijn niet zo goed)
ja hier is er 1tje die hoogst waarschijnlijk nu zwanger is zonder hulp na 68 rondes (5.5 jaar) vorig jaar ookal 1 keer zwanger geweest maar dat is toen in een MK uitgelopen...Maar nu waarschijn toch weer raak ...ik ben zoooo blij joh..al hou ik nog wel een slag om de arm want de streepjes zijn mij nog iets te licht..zit dan nog wel voor mijn NOD dus het is logisch dat ik nog geen knalstreep heb..hoop dat ik die in de komende dagen krijgen ga
Dank je wel Meduusje een streep is een streep idd...maar ze zijn nog zo licht (kijk maar in me album als je ze al zien kan bij het pijltje) hopelijk zijn de wonderen idd de wereld nog niet uit
Wij zijn 2 jaar bezig geweest,voor ons tweede kindje,zonde te tempen of ovu testen te gebruiken of wat dan ook,en ja wel spontaan zwanger geraakt, ik ben wel in de tussen tijd 20 kilo afgevallen en denk wel dat dat geholpen heeft
Hoi Yustin, Ook wij zijn precies na 2 jaar toch nog spontaan zwanger geworden. Mijn man heeft ook trage zwemmers en net de maand voordat we met IUI zouden beginnen ben ik toch zwanger geraakt. Ik heb helaas een miskraam gehad maar we gaan vol goede moed verder. Het kan dus zeker wel hoor. Succes. Grt Vanilia
Hoi Yustin, Het heeft een jaar geduurd voordat ik in verwachting raakte, helaas is dat geeindigd in een ma. Nu, 9 maanden na de ma, ben ik eindelijk weer zwanger. Wij zouden ook starten in de mm ivm de slechte kwaliteit van de zwemmertjes, maar uiteindelijk is het toch nog spontaan gelukt! Het kan dus wel. Veel succes! Roosje
Wij zijn ook al 3 jaar bezig voor een brusje voor onze zoon.Heb inmiddels 2 MK's gehad,maar het kan wel na zo'n lange tijd spontaan.
Whow nou ik krijg gelukkig weer een beetje hoop Ik hoop zoooo vreselijk dat het nog spontaan gebeurd xxx
Ik ken 3 stellen die na 1,5 jaar, 7 jaar (!) en 2 jaar zwanger waren. Is er bij jullie een reden geconstateerd waardoor het komt dat jullie nog niet zwanger zijn?
uum meiden...eindelijk na 5.5 jaar mag ik nu zeggen IK BEN ZWANGER zo zie je er is nog hoop voor jullie Lilith: alles was oke bij ons de grootste boosdoener bij mij was stress.
debsje1977! Gefeliciteerd meid! Geweldig! Lekker genieten nu! Ik zie je bij de juni mama's Liefs Inge
Whow gefeliciteerd met de zwangerschap.... Ik heb gister te horen gekregen dat we in november de ivf intake hebben!