Hi dames, Vanochtend bij gyn geweest voor een gewone controle. Nu is onze beeb wat klein. Ik heb ook maar een bescheiden buikje. De baarmoeder steekt 1 vinger boven mijn navel uit. Maar ik ben hier niet bekend mee. Dus ik weet niet of dat goed of slecht is ???? Anyway, ik hoef pas over 4 week weer te komen en dan kijken ze verder, maar ik ben nu toch wat ongerust.
Niet druk om maken. Doet de gyn blijkbaar ook niet Hier bij de 1e nauwelijks een buik. Kindje zou ws klein zijn. Ze woog 3620 gr.... Kindjes kunnen zo ineens een groeispurt krijgen.
zwijgt me over die groei echo's.. eerst lag ons meisje 3 weken! voor op schema, toen een week achter, toen weer een week voor, toen week achter, toen was het oke en nu al 2x weer achter... This maar een schatting eh en als je zelf niet al te groot bent ofzo en de kleine lijkt op u is da normaal dat ge gene joekel van een baby krijgt!
Ow, er is echt nog tijd zat voor je kleine om te groeien! Er zit waarschijnlijk nog wel een groeispurt aan te komen en misschien wel 2. Ik heb 1 groeiecho gehad, maar ze hebben mij niks verteld over de grootte of gewicht. Was moeilijk te zeggen, en het kon stil blijven staan of ineens een groeispurt krijgen. Vorige week heb ik pas een indicatie gekregen van de VK. Meer omdat ik zelf nieuwsgierig was m.b.t. klaarleggen van kleertjes qua maat. Maar ze zei al dat ze dat nooit zeker kunnen zeggen, dus pin je er niet op vast.
Oef dit stelt me wel een beetje gerust. Zolang ze gezond en beweeglijk is hoef ik me dus geen zorgen te maken. Ben dan toch wel benieuwd naar die cm dat de baarmoeder officieel boven de navel moet liggen.....
Niet druk om maken horen deed ik ook nergens voor nodig als verder gezond is is prima toch Mijn kleintje is de afgelopen weken toch weer aardig wat gegroeid komt wel goed
hier ook vorige week vrijdag echo gehad en ze zei ook dat het een kleine baby zal worden, maak er me ook best druk om... over het algemeen lag alles 1 week achter maar bpd en cerebelum 2 weken achter...
Was bij mij ook nu ligt hij weer op degoede lijn dus zegt nog niet alles Ben ook pas 5 kilo aangekomen maar zolang hij gezond is is het prima toch
Ik heb even mn zwangerschapskaart erbij gepakt, want ik wist t al niet meer Maar met 26+0 ben ik bij de VK geweest, toen was de baarmoeder 2 vingers boven mn navel. Ik had overigens wel al een aardige toeter toen, dus ik geloof dat de maat van je buik er niet echt iets mee te maken heeft! Nicht van manlief zag er met 40 weken nog uit als de gemiddelde vrouw bij 25 weken, en daar is gewoon een 7 ponder uitgekomen hoor! (sportvrouw met veel buikspieren en gekantelde-BM) Ons meisje groeit volgens mij prima, tenminste geen groei-echo's gehad, maar de pretecho met 29 liet een meisje met zeer gemiddeld gewicht zien (schatting hè...)