Mmm.. ik heb vandaag iets heeel raars, alsof ik ongesteld moet worden :S.. geen bloed maar dat bruinige..(sorry voor de details!) Had vanmorgen ook echt het gevoel dat k ongesteld ging worden! Iemand een idee hoe dat kan ? Heb ALTIJD een normale cycles van 28 dagen!
Ja innesteling zou kunnen. Of een bloeding om de eisprong. Ik had vandaag een positieve ovulatietest en een beetje bloed. Wel helder maar goed. Luna
Jaa maar me eisprong zou ik al gehad moeten hebben... die heb ik namelijk gevoelt vandeweek En inestelling, zou over 2 dagen moeten zijn.. Het is nu ook al weer minder maar wel een beetje! Snap er niks van
ik had het deze cyclus ook voor het eerst tussendoor en ik denk dat het bij mij nog van mijn eisprong kwam. het was ook bruin, dus oud bloed, maar ongeveer twee dagen na mijn ei, dus vandaar. even afwachten en hopen dat het een innesteling was
Dank jullie wel, ik heb het nu nog steeds een beetje wel gelukkig minder dan gister lijkt wel of ik nu al ongesteld ga worden..
Hallo allemaal, Ik had vandaag ongi moeten worden,heb vanaf gister al pijn in me buik ongi krampen en heb ook echt het gevoel of het ieder moment kan komen,maar nee hoor nog steeds niets! Heb vanmorgen getest maar test geeft negatief aan...raaar hoor mijn cyclus is altijd 27 dagen en een dag voor mijn menstruati krijg ik pijn in m'n buik dus d8 ook dat ik vandaag gewoon zou krijgen maar nog steeds niks en mijn borsten oew hou daar maar over op! Heeft iemand dit ook mee gemaakt? Kan ik toch zwanger zijn maar dat de test neg.geeft? groetjes Leeanne
Ja maar had vandaag neg.getest en w8 idd nog maar ff af tot nsa het weekend. zie dat jij ook 2 dg overtijd bent.....al getest of niet? Spannend en suc6 ermee. groetjes
@ butherfly, Ja ik heb vanmorgen gestest, negatief. wat ik ook wel had verwacht. Ik ben pas net met de pil gestopt. Mijn cylcus is denk ik nog niet helemaal stabiel. Ik wacht het maar gewoon af. Hoelang ben jij met de pil gestopt? Succes met wachten en zal voor je duimen