Ben ik het? Of ben ik het niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door laney12445, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney12445

31 mrt 2008
    89
    0
    0
    Hoi, ik ben een 18 jarige meid.

2 maanden geleden ben ik gestopt met de pil.

In de 1e maand kreeg ik een aantal zwangerschaps verschijnselen zoals steken onder in mijn buik, hoofdpijn, af en toe misselijk..
    Maar na een lange periode van 34 dagen werd ik ongesteld. Deze keer deed het ook enorm veel pijn. Normaal voelde ik nauwelijks wat als ik ongesteld werd.

Nu zit ik in de 2e maand.
    Ik hou nou gewoon een cyclus van 28/29/30 dagen aan.
    Ik had tussen de 13e en de 19e dag elke dag seks. (wel met mijn vaste vriend)
    Is de kans nu groot dat ik nu wel zwanger ben? Of ben ik nog steeds aan het ontpillen? Ik heb de pil trouwens maar 1,5 jaar geslikt. En het was ook nog een hele lichte, namelijk : Microgynon 30.

Ik hoop dat jullie me wat meer hierover kunnen vertellen.. :)

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    je lichaam kan je aardig voor de gek houden met klachten, het enigste wat uitwijst dat je zwanger bent is een test.
    vrij gewoon regelmatig en ga er niet vanuit dat het binnen twee maanden raak is de meeste zijn binnen een jaar zwanger. zoiets heeft gewoon tijd nodig en wat geluk.
    maar veel succes ermee en ik zal voor je duimen.

3. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    Ik weet inmiddels dat je lichaam je idd erg voor de gek kan houden, dus mijn advies is om het echt nog af te wachten... en als je nog niet ongi bent geworden over week of 2, dan zou ik een test doen.
    Ik slikte ook altijd Microgynon 30 maar mijn cyclus is ook geen 28 dagen meer, maar inmiddels zo'n 36...

Veel succes x

4. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik zit nu bij de derde maand en de eerste maand was ik 40 dagen over tijd en de 2de 18 dagen is gewoon gekomen omdat ik gestopben met de pil en heb ook al die verschijnselen gehad maar ik was telkens toch niet zwanger

Deel Deze Pagina