hey hey zoals jullie misschien al wel ergens gelezen hebben heb ik deze maand een heeeeeeele rare cyclus 24 maart ongi, op de dag van mn vermoederlijke ei een bloeding van 5 dagen op de dag van mn innesteling een veeg bloed. vorige week zwtest gedaan, licht positief tot 2x toe, daarna predictor gehaald niks, nu vandaag weer getest met dipsticks van babyboom en weer licht positief Ik dacht ik wordt gek het ligt aan mij, maar gelukkig was de kapster er om mn zoontje te knippen en die heb ik even aan de haren getrokken en ze zag er ook 2 1 hele donkere de controlelijn en een heeeeel licht streepje ernaast als ik zwanger zou zijn moet hij toch donkerder gaan worden ? maar waarom blijft hij zo licht ook ben ik al aan het testen met ovu testen vanaf dag 4 (zie album) van mn cycli omdat ik eens zeker wilde weten wanneer mn ei kwam en nu op dag 16 nog steeds negatief *zucht* ik weet het niet meer Jij ?
Hoi twigger, Heb je al de digitale zwangershapstest van clear bleu geprobeerd die geeft in letter aan "zwanger" of "niet zwanger". Suc 6 meis.
nee nog niet, dat wilde ik eigenlijk gaan doen als ik een duidelijke positieve dipstick in handen had maarja hij blijft zo licht :S
Maakt niet uit hoe licht hij is. Als er een streep is, hoe licht ook, is hij positief. Dus gefeliciteerd!
ja dat ben ik met je eens maar hij is al een week zo licht en hij wordt niet donkerder ik ga er niet van uit, niet eerder dan dat ik een duidelijke positieve test heb of 6 mei niet ongi wordt als ik uitga van mn cyclus van 24 maart dan ben ik nu 2 dagen overtijd, maarja ik heb wel 5 dagen een bloeding gehad 2 dagen bruin 1 dag rood en weer 2 bruin dus ik ga er nog niet van uit dat het zo is maar bedankt iig voor als het wel zo is Ik zal morgen vroeg met mn ochtendurine nog een testje doen, miss wordt hij dan wel donkerder
Misschien een vreemde vraag hoor maar bedoel je de testen uit je album? Dat zijn nl. ovulatietesten en die kunnen bijna altijd een 2e streep aangeven omdat je altijd LH-hormoon in je urine hebt. Dat heeft niets met een zwangerschapstest te maken. Alleen als de 2e streep net zo dik of dikker is als de eerste is de test positief.
Dat staat in mn verhaaltje al ook ben ik al aan het testen met ovu testen vanaf dag 4 (zie album) van mn cycli omdat ik eens zeker wilde weten wanneer mn ei kwam en nu op dag 16 nog steeds negatief *zucht* ik weet het niet meer Jij ?
Hee ik heb precies het zelfde probleem als jou hij word ook niet echt donkerder. Najaa ik blijf hier meelezen misschien dat iemand iets weet! Succes in ieder geval
Ik heb trouwens hier in het algemene fotoalbum een beetje gekeken of ik een testje zag wie er op leek en er zaten er wel wat tussen en hun zijn ook gewoon zwanger maarja wil natuurlijk niet zeggen dat dat bij mij ook zo is, misschien kan je ook in dat algemene fotoalbum kijken
hahaha heb ik net ook gedaan alleen t kl*te ervan niemand heeft de zwtesten van babyboom.nl dus ik kan ze niet vergelijken
k moet wel zeggen heb vanmiddag om kwart over 2 getest na een paar bakken koffie maar ik zal morgenvroeg meteen gaan testen, miss heb ik dan meer duidelijkheid
Ooh toevallig ja haha oo dat is wel k*t ja ik heb ook nog nooit van die testen gehoord eigenlijk maar moet weer nieuwe bestellen dus zal zo is kijken op die site
t is de goedkoopste van nederland alleen ik moet wel zeggen het is heeeeeeel verwarrend daar want de zw testen van matcare zijn blauw en hier zijn de ovu's blauw en de zw's zijn groen dus je moet daar wel goed mee opassen dat je je daar niet in vergist