Ik heb vanaf zondag zo af en toe wat licht roze soms rood bloedverlies, het loopt er niet uit. Vandaag niet meer maar ben toch wat onzeker. Ben ergens tussen 5+0 en 5+2 weken zwanger. Vanmiddag maar weer een test gedaan, van etos 2v5. Had eerlijk gezegd wel verwacht dat het een knaller zou zijn met dit termijn maar niet dus.... Hadden jullie wel een knaller op dit termijn met zo'n test? Gister had ik nog een andere test gedaan, dat is de roze maar misschien is die wel weer gevoeliger.. Heb geen idee
Ja die onderste knalt wel maar die van etos niet. Die is volgens mij hetzelfde als kv de soort test qua gevoeligheid..
Die van de Etos knallen lang niet zo erg als kruidvat 2v5, tenminste in mijn geval. Ik koop ze niet meer om die reden.
Ja dat wilde ik juist even weten of die wel echt knallen zeg maar... Kan dus toch nog een beetje hoop hebben dat het wel goed zit
Mooie testen maar kan me voorstellen dat je onzeker wordt door dat bloedverlies. Ik zou stoppen met testen, want uiteindelijk geeft het toch niet de zekerheid waar je naar op zoek bent en heb je er alleen maar extra stress door. Er zit helaas niets anders op dan afwachten. Maar zolang je geen krampen krijgt en niet meer bloedverlies, lijkt het me dat het wel goed zit!
Stoppen met testen hoor Joy.. Als je een miskraam krijgt, schijn je ook nog wel knal testen te kunnen hebben.. Positief is Positief.. *en nu gaan genieten! Hup!*
Stoppen met testen. Iedereen reageert anders qua hcg hoogte en dat schommelt ook nog eens gigantisch in het begin.
Oke, oke dames... ik stop ermee Flora, ik duim voor jou, spannend aankomend weekend! Ga je zondag ook testen? Zou wel heel mooi zijn op moederdag
Vind je dit licht?? Mijn testen waren veel lichter! En heb ook zeker een week getest haha Bij de tweede en derde zelfs 2 weken lang! Ik heb nooit een knaltest gehad!
Zou idd heel mooi zijn Maar alles wijst erop dat ik weer ongi ga worden.. dus daar stel ik me maar vast op in, hopelijk valt de teleurstelling dan mee op moederdag. Ik ga pas testen als mijn temp zondag nog hoog is, maar denk dus van niet.
+3 Uit ervaring weet ik dat een posi test of knal test niks veranderd aan de uitkomst, hoe graag je dat ook wil. Geniet vandaag, wees morgen bezorgd