Hallo damens, even jullie advies nodig. Ik woon in een flat op de 3de verdieping en heb op de 2de verdieping een oude buurman wonen die in de 70jaar is. Nu heeft gisteren een buurvrouw tegen mij gezegd dat die buurman op zijn balkon zat en naar de spelende kinderen keek op de plein voor onze deur. Ze zei dat ze hem zag friemelen en zijn broek terwijl hij naar de kindjes keek. Vervolgens doet meneer zijn broek naar beneden en haalde zijn penis eruit. Waarop de man van de buurvrouw naar hem schreeuwde van doe normaal en ga naar binnen. De man deed dat uiteindelijk. Meerdere buren zeggen dat hij altijd naar de kindjes kijkt aan dan aan zijn penis zit. Ik schrok hier erg van want mijn kinderen spelen ook op de plein. Ik zelf kan het niet zien omdat hij natuurlijk onder mij woont. Nu heb ik gelijk met mijn kideren gepraat van kom niet in zijn buurt ook al bied hij jullie iets aan. Waarop mijn zoon van 10 jaar zei mama dat is de reden waarom ik altijd zo snel naar boven kom omdat die man weleens als hij mij hoort boven komen dat hij de deur opent en fluisterd tegen hem zegt kom binnen. Ik zei namelijk altijd tegen mijn zoon van waarom ren je zo snel op de trap naar huis toe doe rustig aan. Maar mijn zoon heeft mij dus nooit vertelt dat hij bang voor hem is. De oude man woont trouwens bij zijn zoon in die alleenstaand is. Nu mijn vraag aan jullie is moet ik hiermee aangifte gaan doen en gaan ze er wel wat mee doen? Mijn kids mochten vandaag ook van mij niet buitenspelen omdat ik het niet vertrouw.
Gatverdamme!!!!! Ik weet echt niet wat ik zou doen... ik denk wel melding maken... mocht het dan ooit verder gaan is er iig iets bekend! wat moet het een rot idee zijn om je kindjes daar nu te laten spelen! Bah!
Ja, gelijk aangifte doen. Nu is jouw zoon slim genoeg gelukkig om er niet in te trappen, maar zo iemand mag geen kans krijgen bij andere kindjes.
Ik weet niet of je aangifte kan doen, maar je kunt vast een melding maken bij de politie of wijkagente. Kun je niet eens met je kinderen mee gaan naar dat speeltuintje en die man in de gatem houden.
Je hebt zelf niks gezien dus ik weet niet of je zelf aangifte moet doen. Ik zou vooral die buurvrouw aansporen om aangifte te gaan doen. En inderdaad heel goed je kinderen in de gaten houden.
De buurvrouw die het gezien heeft moet aangifte doen en ik zou als ik jou was een paar keer mee gaan naar beneden en zelf ook in de gaten houden wat de buurman doet. Doet hij het dan ook dan zou ik aangifte doen.
Ja de buurvrouw zei ook als de politie vraagt wie het allemaal gezien hebben dan mag je ze naar mij sturen. Je zou haast denken dat zo een oude man het daarbij dood is, maar dus niet. Bedankt voor jullie advies ik denk ook aan aangifte doen had alleen een duwtje nodig.
echt melding maken voordat het straks te laat is. Maar je buuf moet ook mee naar de politie en niet dat jij de politie naar haar moet verwijzen.
Achh gatver zeg Maar zeker melding maken, desnoods ga je met alle buren samen tegelijk melding doen en misschien wilt je zoon ook aan de politie vertellen wat er is gebeurd en wellicht nog andere buurtkinderen
Wat een smerige man!! Direct een melding maken en die buurvrouw moet direct aangifte gaan doen, desnoods ga je met haar mee en zeg je wat jouw zoontje je gezegd heeft!! Zelf ook eens een beetje verdekt ergens gaan staan als de kinderen op het plein spelen en misschien proberen er een foto van te maken met je telefoon zodat je bewijs hebt? Zo iemand is ziekelijk, moet aangepakt worden en zeker niet in de gelegenheid zijn jonge kinderen te zien of bij hun de buurt te kunnen komen!!!
Ik zou hier niet over hoeven na te denken. Melden bij de politie en ook in de buurt zodat ouders alert zijn!
Toen ik begon met lezen, dacht ik: Andermans verhaal, jij hebt niks gezien, die anderen moeten het melden. Maar toen kwam ik bij het stuk van je zoon. Ik zou zit ZEKER melden! Laat de politie maar een buurtonderzoek doen en er op die manier achter komen hoe vaak hij het doet. Laat hen maar 1 en 1 bij elkaar optellen. Succes!