Raarste advies

Discussie in 'De lounge' gestart door Cooks, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Ik gaf flesvoeding en ze had er last van

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Nou dat van die 3e tepel zou ik niet serieus nemen.

Ik heb ook regelmatig (lees 5x) een hele dikke bult gehad onder mijn oksel, die ook erg pijnlijk was.. en het trok bij mij door naar mijn arm. dit bleek een ontsteking te zijn van de zweetklieren. heb er antibiotica voor gehad (ammoxiciline ofzoiets) en de bult was verdwenen... Uitkijken met deodorant.. sinds ik de deo van ML gebruik heb ik nog geen last weer gehad ==> Rexona for men

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter werd bij de laatste controle op het CB opgemeten en gewogen. Mijn.dochter is lang voor haar leeftijd en zit op de bovenlijn en qua gewicht op de middenlijn. Conclusie arts van het CB: Obesitas..
    Ik moest haar maar geen koekjes en snoepjes geven..
    Ik ging sprakeloos weg.
    Heb er achteraf hard om gelachen samen met de kinderarts van het ziekenhuis.
    Ik zal er een foto bij plaatsen van mijn.dochter... Zo enorm dik!!! ;)

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Wat een mooie meid!!

Hahaha obesitas! Omg hoe dom kunnen ze zijn.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je!!
    Hahahaha....ja echt suf. Met het blote oog is ze alles behalve dik! Hihi! Nooit geweest ook..

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    ah dit berichtje doet me goed! Moet over twee weken terugkomen nadat ik in augustus was geweest. Lengte boven gemiddeld en gewicht boven gemiddeld. Conclussie: obesitas. Schrok me het rambam. Helemaal verdrietig. Voelde me zo'n slechte moeder. Maar ze is helemaal niet dik of gezet of wat dan ook. En dat zeg ik niet omdat het mijn kindje is hoor. Ze is inderdaad geen sprietje, maar obesitas. Nee.
    Ze is sindsdien een kilo afgevallen. En weer een kilo erbij. En weer een spurtje gemaakt in de lengte.
    Ben dus erg benieuwd wat ze gaan zeggen op het cb. Ik kijk er erg tegenop.
    maar als ik dit zie en lees, ben ik helemaal opgelucht! Haha

7. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Obesitas?!?! Die is gek!! :$ die mogen ze wel ontslaan zeg...

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook eentje van het cb..

Op de vraag hoe het ging gaf ik eerlijk antwoord dat ik het af en toe best vermoeiend vind de eerste weken. Bv komt op mij aan en de nachtvoedingen zijn soms best zwaar (maar niet onmogelijk ofzo maar ja ze vrvoeg ernaar)

Misschien kon ik ook maar beter met bv stoppen want dat zou beter zijn voor mijn gezondheid en voor mijn relatie :(:$

*viel bijna van mn stoel;)*

9. Alf

Alf Niet meer actief

Haha.. hoe dom! Vooral lekker naar schema's kijken, niet naar het kind dat voor je zit. Waarom moeten die eigenlijk mee?

Hier ook. Veel te zwaar. Volgende maand terug voor extra controle. Ook 'veel te lang' trouwens, maar die relatie wordt sowieso niet gelegd.

IMAG0169.jpg
    Hier mijn dikzak. Ze sporen niet! :D

10. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.569
    3.507
    113
    Nog geen ervaring met het CB of kinderartsen of iets dergelijks. Mijn zus is momenteel voor de 2e keer zwanger.

Zij vond het raar dat ik bv wilde gaan geven (het in ieder geval proberen), omdat volgens haar de kleine dan geen band krijgt met de vader.

Kijk, bij hun vind ik dat logisch want zij doet alles alleen (heeft wel een vriend), maar mijn vriend laat me echt niet alles alleen doen, dus genoeg andere manieren om een band op te bouwen.

Ze vond het trouwens ook beter dan er zo'n 4 jaar tussen 2 kinderen zat, want dan zou de oudste niet zo jaloers zijn (ze hebben al een zoontje van bijna 4).

11. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als je spruw hebt wel ja.

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik zou mij geen zorgen maken... Ze verwachten daar blijkbaar dat ook al.is je kind lang het op de onderlijn zit ofzo!!

Alf, ja hij ziet er ook echt obesitas uit.. Haha.. Wat een dommies daar. Idd ze kijken niet naar kind, maar naar cijfertjes en statistieken!

13. Alf

Alf Niet meer actief

We gaan wel heen hoor, puur voor de lol en om ons naderhand weer slap te lachen. Want, Het is toch hilarisch en niet te geloven? Zulke mensen hebben toch een opleiding gehad zou je menen?

14. tuc

tuc Niet meer actief

Door het cb toen mijn dochter 4 maanden oud was en ik advies vroeg over het eczeem dat bv dan toch echt het beste is

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat we maar gewoon een nieuwe moesten maken, dan zou alles vast en zeker snel weer vergeten zijn. En omdat ik zo lekker jong ben, lukt het natuurlijk ook snel weer!

Ja hoor mevrouw.
    Is goed hoor mevrouw.
    Wilt u een klap voor uw hoofd mevrouw?
    Daaaaag, mevrouw.

:x

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat erg :(

17. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Tijdens buikkruimpjes advies van mijn oma:

Een rauw ei op haar buik en dan haar buik omwikkelen met een hydrofiele doek, jakkes!

18. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Wow deze is hard.

Ik zou zo de deur uitlopen zonder wat te zeggen. :$

19. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Verschrikkelijk dat iemand dat durft te zeggen..

20. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    In het begin bv gegeven maar dit liep helemaal niet.. Na veel stress wilde ik stoppen en overstappen op fv. Ik vond dit heel moeilijk omdat bv natuurlijk heel erg gepromoot wordt en ik me een slechte moeder voelde omdat ik wilde stoppen( heerlijk die hormonen). Toch nog contact met cb opgenomen en hun uitgelegd wat ik voelde en dat ik wilde stoppen met bv. Toen vertelde deze mevr mij doodleuk dat ik het zelf moest weten maar dat fv eigenlijk is gemaakt voor kalfjes.. 'Maar de keus is aan u'. Ik wist niets meer te zeggen, kon alleen maar huilen toen ik opgehangen had..

Deel Deze Pagina