Raarste advies

Discussie in 'De lounge' gestart door Cooks, 3 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    En nog een foto waar hij op staat,beter te zien dan de vorige of hij te zwaar is:D;) Bekijk bijlage 416334

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Pinter: wat belachelijk, hij is niks te dik!

Hier een jongetje die te klein en te licht is (hij is 2,5 jaar, weegt 11 kg en past nog steeds in 86) En zeuren dat ze daarover doen op het cb. Hij eet als een bouwwerker (hij eet bijna een volwassen portie, en 5 boterhammen op een dag, nog fruit etc) en is echt nooit ziek. Maar het is een spillebeen.

Totdat oma eens met hem naar het cb ging omdat ik moest werken. Weer zeuren over zijn lengte en gewicht. toen antwoorde mijn sm: Nou, hij zal wel op zijn moeder lijken, die was 35 en zat nog steeds in kindermaat 176! Ze zeuren nu een stuk minder :)

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik kreeg hier met 2,5 jaar te horen dat meneer te dik was, ik mocht alleen nog maar water geven en geen sapjes (we hadden niet eens vertelt wat hij te eten en te drinken kreeg) inmiddels is het helemaal bij getrokken en zit ij op de gemiddelde lijn terwijl hij altijd op de bovenlijn zat

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik lig echt dubbel om bovenstaande reacties :) Ik heb bij de tweeling direct aangegeven dat ik niet met hen naar het CB ging voor controles, alleen voor de prikjes. Ik kan toch niets met het advies en de kortzichtigheid van het CB.

5. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Ik kreeg van iemand een x een opmerking over dat K nu te klein is(zijn lengte staat nu wat 'stil').
    Ik zo ja de schoppen onder z'n kont helpen niet, weet jij misschien nog wat ik kan proberen?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nouja, het werkt waarschijnlijk wel.... :D
    Mijn man heeft als 2-jarige ooit een glas wijn te pakken gehad en zou daar 2 dagen op geslapen hebben, (ik houd rekening met enige overdrijving, maar iig heeft hij daar toen dus abnormaal lang op geslapen).
    Wij hebben er vaak over gegrapt, met alle slaapproblemen hier, of we ze dan niet ook maar een wijntje moesten geven ;)

Deel Deze Pagina