Heeft er nog toevallig iemand keelpijn/verkouden/ ziekig? Ja.........nu al...., de zon schijnt nog volop en ik heb t eerste virus al te pakken. Ben ik echt de enige of zijn er meer getroffenen? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Hier ook. Manlief die al een week hoest alsof z'n longen er achterstevoren in liggen en een snotneus. Ik heb er een beetje last van gehad, maar lang niet zo heftig. En bij mij is het al zo goed als over. Beterschap.
Tis bij mij net voorbij. Ben echt 1.5 week hartstikke ziek geweest. Mijn man is nog niet fit.. Je bent dus niet de enige
Mijn dochter begon afgelopen woensdag met snotteren en nu zijn ML en ik ook niet fit...dus nee het is niet abnormaal
Ja, ik. Verkouden, snotterig en zielig Voelt een beetje alsof er voorhoofdsholteontsteking op de loer ligt, dat hoop ik toch echt niet!
Hier al 2 x. 3 a 4 weken geleden allemaal een buikgriep. Vorige week 3 van de 4 "gewone" griep. Was wel een vrij korte. Na 2 dagen echt doodziek te zijn geweest waren ze er weer.
oh gats. Nou lekker dan....zon schijnt en t lijkt wel winter in mijn keel. Mijn zoontje begint ook al. Maar niet fijn dat jullie het ook hebben (gehad), maar gedeelde smart zie ik dan maar even nu al halve smart! Hadden jullie ook zo'n keelpijn eigenlijk? Ik mag vanmiddag even bij de huisarts komen, omdat ik na vijf dagen nog allemaal witte stippen achter in mijn keel heb en ik zowat moet braken als ik praat..........tis lekker stil dus voor een keertje hier in huis.
Dochter heeft al een week het snot, wel niet echt ziek geweest maar ondanks het neusje spoelen blijft het komen. Ook al 5 dagen neusdruppels gehad. Ik heb afgelopen week felle keelpijn gehad, gelukkig door gegaan met Vicks smeren en vitaminen nemen. Sinds gisteren is manlief ook aan de beurt.
Ja hier nog iemand! Ben sinds gisteren snotverkouden. Niezen, loopneus, hoofdpijn. Mijn hele hoofd voelt zwaar. Maar met wat pijnstillers kom ik de dag redelijk door.
Jep... Wij zijn allemaal al aan de beurt geweest, net als mijnn moeder en de buurvrouw met haar man en 3 kinderen. Hier heerst het dus ook al.
Hmm vond het ook al zo raar.. Voel me nog wel aardig, maar ben echt snotje verkouden en dat ben ik eigenlijk nooit.. Nies me rot!