Raarste combi met eten? :-P

Discussion in 'De lounge' started by esklessebes, Dec 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

Apr 27, 2012
    1,920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Macaroni met een gebakken ei. :D
    Vond het heel vis klinken. Maar is echt lekker. Vooral als het ei geel nog beetje zacht is. Vanavond mag ik weer. ;)

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Broodje met mayonaise en kaas.

3. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Lijkt me lekker :)

Ik eet de laatste weken geroosterd brood, roomboter, appelstroop, kaas en banaan. Mjam. Dochter vond t smerig haha.

Appelmoes met stoofpeertjes. Vonden ze hier ook vreemd.
    Appelmoes bij de nasi of boerenkool stamppot.

4. Esje87

Esje87 Actief lid

Jan 17, 2012
    281
    1
    0
    Amsterdam
    Spruitjes met satésaus vond het verschrikkelijk klinken maar het is heel lekker.

5. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    brie met pindasaus

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tosti met ragout is een soort broodje kroket toch :) lekker!

Ik heb geen rare combinaties, pindakaas met chocopasta of hagelslag is het raarste wat ik doe ;).

7. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Eierkoek met smeerkaas

Geen idee wat er nog meer 'raar' is wat ik eet hahah

8. xxx1976

xxx1976 Bekend lid

Aug 14, 2006
    594
    0
    16
    Chips met yoghurt
    Macaroni met mayo (dochter)

9. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,017
    3,671
    113
    Haha echt tof ik at vroeger ook overal a.ppelmoes door macaroni, bami, nasi, bij aardappelprakkies bij alles denk dat mn ma allang blij was als er maar gegeten werd

10. dochters

dochters Fanatiek lid

Jul 11, 2013
    4,894
    15
    38
    Female
    Ik heb niet van die rare combi's, maar mensen kijken vaak vreemd op als ik pindakaas op een krentenbol smeer, vind ik lekker....

Verder vind ik een boterham met roomkaas en aardbeienjam lekker.

11. sandramarije

sandramarije Bekend lid

Jan 17, 2013
    665
    1
    18
    Boterham kaas en hagelslag in tostie apparaat

12. namoli

namoli Bekend lid

Jan 27, 2012
    697
    0
    0
    Ik eet het niet maar heb ooit eens op tv gezien dan een vrouw frietjes met choco at :$

13. Brinta

Brinta Fanatiek lid

Apr 9, 2013
    2,145
    191
    63
    Zuid holland
    Jaa je bent de eerste waarvan ik hoor dat ze dit ook doet!
    Ik kan ook echt genieten van een broodje leverworst met hagelslag :D.
    Verder vind ik het lekker om vruchten in pindasaus te dippen.

14. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Mijn man eet heel graag HAREM, dat is Hamburger, Appelmoes, Rijst, Erwtjes en Mayonaise. Even husselen en hij kan weer smullen;)

Zelf eet ik niet ect gekke combinaties, maar ik vind bevroren kersen erg lekker en eet graag bevroren brood. Daarnaast ben ik gek op warme kruimelvlaai (magnetron)....mmmmmmmm.....

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Dat doe ik ook :D

Beschuit met salami iedereen schijnt dat blijkbaar nogal vies te vinden en ik vind het heerlijk

Oja en mijn vriend eet een broodje kaassoufle met mayo dat vind ik echt smerig

16. allanieew

allanieew Actief lid

Jan 5, 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    boerenkoolstampot met een scheutje azijn (familie traditie maar mijn vriend vind het walgelijk)

currysaus en mayonnaise mixen en dat als fritessaus eten

het laatste beetje uit de pot met jam overgieten met melk en dan de deksel er weer op en schudden totdat je een soort van schuimige gekleurde melk hebt met zoete klontjes onderin en dat zo uit de pot opdrinken.

eigenlijk zijn het allemaal familietradities.

bij mijn vriend doen ze suiker op de groentes om te koken ipv zout en dat vind ik alleen bij worteltjes okee maar verder niet (hij maakt er ook een sport van of ik het kan proeven en ja dus dat verschil proef je echt wel)

ik had een oom en die at zijn boerenkool graag met fritessaus dat lijkt me nu ook niet echt lekker, maar ieder dus zo zijn ding.

boterhammen met ragout vind ik niet raar mijn moeder had ze zelfs standaard geprepareerd in de vriezer liggen, boterham met ragout en dan paneren en invriezen en als we dan friet aten dan frituurde ze ook een paar van die boterhammen hadden we gefrituurde kroket op brood maar dan zonder het verse brood en met extra veel kanpperige korst.

17. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Mijn man (en de rest van zijn familie) eet graag huzarensalade met pindasaus erover. Gatver, ik vind dat echt zo vies.

18. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Doe ik ook, erg lekker ;)

19. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    bruine boterham met pittige mosterd en augurk mmmm zo lekker ;)

en mijn man zoute pruimen lolly's ,, ooit gekregen van een vriendin uit japan en ik vond ze zoooooooooooooooo goor en hij heerlijk dus die koop die nu bij de chinese boot hier in rotterdam , ze stinken ook nog eens een uur de wind dus moeten in een afgesloten bakje

20. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Mijn man eet ook altijd pindakaas met hagelslag en moet inderdaad ook een plakjes kaas op zijn krentenbol :)

Share This Page