Het meest vreemde is denk ik koude sperzieboontjes (uit een pot HAK). Vind ik heerlijk, mijn man vind het walgelijk. Verder volgens mij niet echt gekke dingen.
Hagelslag met (jonge) kaas, word nog altijd vreemd aangekeken als ik dat eet Hamburger met mayo, ketchup én appelmoes
Haha idd is echt niet dat k het wekelijks eet maar heeel soms echt de neiging om datcte moeten eten. Andere denken echt gatver. Zo hou ik ook niet van warme vruchten zoals warme appeltaart, stoofperen, verse appelmoes dit moet allemaal koud zijn of kamertemperatuur. als ik hier lees zijn we niet zo raar
Jaaa, dat doe ik ook!! Leverworst met hagelslag op brood! En een boterham met beetje boter en bolognese chips, hihi. Dat doe ik ook nog steeds stiekem als we dat in huis hebben. Mijn vriend vind het heel raar.
Weetje wat trouwens ook vet lekker is Krentenbol met chocopasta en hagel En krentenbol met smeerkaas is ook vet lekker!! En oliebollen met appelmoes
Sommige dingen lijken me echt ranzig. Hier doen we azijn door de boerenkoolstamp, maar dat doen wel meer mensen. Ik heb het ook eens gezien met apppelmoes. Dat lijkt me dan weer smerig.
Op mijn Highschool in de VS leerde ik dat je ook chips op een bolletje kunt doen. Niet gedacht maar het is echt heel lekker en heb het thuis in Nederland veel mensen laten proeven. Die keken natuurlijk vreemd op maar vonden het ook lekker. Ik doe een dun laagje mayonaise op een wit bolletje, vervolgens een paar stukje naturelchips, beetje pletten en eet smakelijk
Het "vreemdste" wat ik eet is een broodje gebraden gehakt met appelstroop heerlijk. Mijn man is gek op gebakken broodje appelmoes, dat vond ik dan weer erg vreemd
Bloemkool met satésaus Komkommer met satésaus Broodje kipfilet met mayo Broodje ham met mosterd Broodje pindakaas met jam Niks vreemds eigenlijk.
Broodje met kroket of frikandel en dan met Mayo en kaas! En broodjemet zuurkool, gehakt en ook mayo. Hihi lekker! En ik zag m al voorbij komen, kaas met hagelslag vind ik ook lekker. En wat ik écht heel lekker vind is warme chocomelk met een heleboel schuimpjes (marshmallow) erin.
Beschuit met hagelslag en daar bovenop ontbijtkoek met boter Macaroni met appelmoes (at ik vroeger altijd omdat ik de saus niet lekker vond. Nu eet ik wel met saus maar af en toe ook daarna nog een kleine bordje macaroni met appelmoes ) Krentenbrood met witte suiker
Als ik t zo lees heb ik hele normale eetgewoonten. Boerenkoolstamppot met azijn kende ik niet maar lijkt me wel lekker, ik doe wel azijn door de andijviestamppot, heerlijk met augurkjes.