Ik heb een maggi tic, ik gooi het over mijn eitje, over mijn tomaat, in de soep over mijn macaroni over mijn komkommer etc etc. Verder lust ik graag een rauw gesnipperde ui door mijn stampot maus (boerenkool).
Ik vind het niet raar maar veel mensen kijken me raar aan als ik t vertel. Broodjes pindakaas met jam. Turkse brood met mayo en paprika chips. Hmmm lekker, lange tijd terug dat ik dag gegeten heb. Wordt weer tijd. Verder turkse sucuk met mayo en curry. Vast nog wel meer maar kom er even niet op.
manlief eet hier ketchup op zijn koude pannenkoek ieuw. ik eet suiker op mijn pannenkoek met spek, schijnt dan weer raar te zijn volgens manlief hihi.
Als we boerenkoolstampot met spek eten, gooit mijn vriend ipv van jus.. ananas sap met stukjes er over heen.
Weinig, maar een boterham met boter, pindakaas en dan kaas is lekker. En rauwe zuurkool met een klodder mayo!
Patat op brood Met patat het binnenste van de kroket eruit eten. Pindakaas met hagelslag(ben er op dit moment een beetje verslaafd aan) Curry over spercieboontjes
Imijn man eet brood met jam en feta kaas . Ik.doop veel in me koffie of thee haha Tijd terug in de AH lagen dar stukjes krentenbol met boerenbrie vond het zo apart maar het was goddelijk
Mijn man eet crackers met chocopaste en daar een plak kaas op. Mijn schoonmoeder pakt als combo bij de mac drek altijd en sundae ijs en frietjes. En dan doopt ze die frietjes in het ijs. GADVER
Haha leuk al die gekke combi's! - rijstwafel met nutella en zout - broodje met aardbeienjam en pindakaas
een rijsttafel met nutella en zout vind ik ook een hele gekke combi Denk dat je een rijstewafel bedoelt of? in dat geval eet ik die ook wel eens met chocopasta heerlijk...
whaha ik denk dat ze ook een rijstwafel bedoelt, maar eerlijk heb ik hier nog wel gekkere dingen gelezen dan rijsttafel met nutella...dus het zou zomaar eens kunnen kloppen.
Hahah, ik heb ook precies hetzelfde met vruchten. Maar koude vruchten in warme pindasaus vind ik dan weer echt goddelijk!
dit topic doet mij denken aan dat liedje van Monique smit voor dat telekids programma 2 kleine kleutertjes: aardappels met chocola, boontjes met vanillevla