Niet alles gelezen .... Enige gekke wat ik heerlijk vind zijn bietjes met uien en mayonaise maar dan alleen zown tube Zaanse mayonaise. Mijn vriend eet dus echt veel met ketjap. Hij vind brood met smeerworst en een laagje ketjap er op heerlijk bahhhh!! Dochter eet patat met maggi maar hoorden laatst dat dat niet zo gek is. Las net ook ergens : krentenbol met kaas. Ik vind dat niet zo gek na mijn inziens heel normaal. Kan je overal ook kopen
Ik ook! Mijn ex at vaak frikandel met stroop. Mayo en appelmoes doe ik ook altijd samen. Even denken.. Heb ik nog rare combinaties..?
Mijn vriend stelde vandaag voor om vissticks te eten. Ik had heeeel erg veel zin in satesaus Het was zijn kookbeurt. Je voelt 'm al komen..... Vissticks overgoten met satesaus verschenen op tafel Zo heeft Captain Iglo het niet bedoeld....
Augurk en/of komkommer met aromat.. Vorige zwangerschap at ik wel eens een waterijsje met wat zout erop 😁
Aardappels met karnemelk heerlijk! Verder Cracker met smeerkaas & hagelslag Eierkoek met pindakaas Boterham met pindakaas en banaan Broodje kaas met pindasaus Broodje kaas met hagelslag Pannenkoeken met smeerkaas Brood met pathe en ketchup
Asperges koud uit blik/pot Boterham met chocopasta en/of pindakaas en banaan Lang niet zo 'raar' als sommige gerechten die ik hier voorbij zie komen hahah
Die asperges uit een potje eten wij altijd koud. Die rollen we dan in een plakje ham, komt hier ook regelmatig voorbij op een verjaardag.
ik had laatst een chocoreep met caramel en zeezout, vond ik wel een aparte combi.. en vroeger als kind deed ik alles wat ik kon vinden door elkaar (melk, cola, aromat, suiker, jam enz.) en dan ff mengen en mocht mijn pa proeven
Pindakaas met komkommer op de boterham. Vind het zelf een hele normale combi, maar wordt vaak raar aangekeken door collega's .
Duurde lang voordat ik hem tegenkwam hier in het topic! Maar niks lekkerder dan een boterham of cracker met kaas en pindakaas op elkaar. Ik wist trouwens als kind niet beter dan dat dat heel normaal broodbeleg was (bij ons thuis at iedereen dat), tot ik er tijdens overblijven een keer om uitgelachen werd. Toen had ik door dat dat niet standaard was
Kaas en appelstroop is een heel gebruikelijke combi. Als je in een restaurant kaas besteld krijg je er altijd appelstroop bij. Vooral bij oude kaas is het heerlijk!