Even om iedereen blij te maken.. ik denk dat we allemaal wel iets gegeten hebben dat volgens vele in de catagorie "vreemd" valt.. Namelijk darmen! en volgens mij om precies te zijn schapendarmen.. Je nooit afgevraagd waardoor echte knak-worsten ook echt knakken? "De knak van een schapensnaar. Een knakworst die ècht knakt bij het afbijten, is gestopt in een natuurdarm. Dunne darm/schapensnaar Voor knakworst, Frankfurters, Wiener worstjes, bockworst, kleine droge worstjes, borrelworstjes, braadworst, barbecueworstjes, buitenlandse specialiteiten zoals Chipolatas en Merguez."
@deelight, die zijn lekkur die hamstersnoepjes!!!!!!!! ik heb gegeten Bizon maar smaakte voor mij gewoon naar biefstuk, paardensnoepjes met wortel en appelsmaak en die hamstersnoepjes lekker hoor!!!
Toen ik klein was at ik afgebrande luciferkopkjes jammie! Ik weet ook nog hoe het smaakt, ik pakte ze stiekem uit de asbak van mijn ouders en at ze dan op. Mijn moeder was best boos als ze me weer betrapte
Ik heb al gegeten: kippehersenen kippemaag kippelever kippehart konijnehersenen konijn ook natuurlijk konijnehart varkensdarmen niertjes escargots (vind ik nu heel vies bleh, snotdingen) kikkerbillen koeitong (mmm lekker met puree en rode saus!!) struisvogel everzwijn Ik denk dat dat het zo'n beetje was
ik heb vanalles gegeten. maar weet je wat ik niet snap. hoeveel mensen eten er hier zure zult/aspik of wie eten er hier wel eens een frikandel? ik bedoel als je dat over vreemde dingen hebt wil je echt niet weten wat daar ingaat
Ik eet geen vreemde dingen Het raarste wat ik heb gegeten? zwarte tagiatella. Ik vond het zelfs al erg om kievietseitjes te eten, heb ze dan ook laten staan Mijn schoonmoeder nodigde ons vorige week uit om te komen eten, heb toen even vriendelijk bedankt aangezien ze konijn had klaargemaakt. Op de 1 of andere manier gaat dat echt tegen mijn principes in...
Wat eigenlijk best stom is want een koe-varken-kip etc zijn ook dieren die je kan aaien etc. Maar is idd gevoel. Net zoals ik ook geen hond of kat zou eten terwijl ik net zo gek ben op varkens als op een kat ofzo. Raar eigenlijk.
Ja maar koe, kip, varken etc zijn ingeburgerd ofzo? Denk dat het daar ook wel aan ligt. Ik vindt kippen echt ontzettend geinig, maar ik eet ze wel
Frikandel is gewoon kippenvlees. Allemaal fabeltjes dat daar ogen, ballen en hersenen ingaan. Alleen dus restjes vlees wat aan het karkas blijft zitten nadat de poten, vleugels en borsten er zijn afgehaald.
Als kind at ik me helemaal misselijk aan tongeworst...nu ik weet dat daar echt ton in verwerkt is..en je dat ook eigenlijk best goed ziet..ga ik al over mijn nek bij de gedachte..blurghh!! We hadden een keer een etentje op school..we kregen van tevoren niet te horen wat het was. Het was een biefstuk, een soep en paté..nu denken jullie wat is daar nu raar aan maar: De biefstuk was van een hert (wat nu heel normaal aan het worden is, maar toen nog niet) de paté was van een ree...en in de soep zat duivenvlees..bahbahbah..ik vond het echt niet lekker!!
niet echt rare dingen gegeten.. maar als klein meisje ging ik bij mij oma thuis in de hondenmand liggen bij de hond en at gezellig de hondenkoekjes mee op.. en mn moeder maakte altijd uienhachee en dan met gehakt er door..ONWIJS LEKKER ging toen een keer bij me oma eten die had dat ook gemaakt maar dan met varkensvlees ben er niet zo dol op en eet t ook bijna nooit.. toen zag ik inene een varkensneus en zag de haartjes er nog op in mn eten heb t stiekem in de pan terug gegooit toen me oma naar de wc ging..zoveel ik terug kon gooien, gooide ik terug..was toen nog maar 10 ofzo.. of nog jonger en heb met kerst paar jaar terug slakken gegeten die smaken nergens na vind ik.. en inktvis.. lust geen vis ofzo maar dit waren van die ringen en at ik gewoon op haha.. moet er nu niet aandenken meer.. en verder niets geks gegeten..alhoewel dit allemaal is niet zo gek..(maar voor mij wel )
hehe eindelijk iemand die weet waar het WEL gemaakt van wordt. Heb deze discussie paar keer gehad met de man van me moeder. Hij was er heilig van overtuigt dat frikandellen van afval vlees wordt gemaakt, terwijl ik ooit op tv heb gezien waar het echt van werd gemaakt en dat was gewoon normaal vlees van varken, koe,kip, en paard dacht ik. Maar dus geen afval vlees =O