Mijn vriend en ik willen rabarber klaar maken. Ik heb het ooit gegeten toen ik klein was, ik scheen het toen lekker hebben gevonden, maar ik kan me dat niet meer herinneren. Zelfde verhaal met me vriend. Dus we besloten om het een keer te maken met name mij dus =P Ik ben dus de pineut om het te maken, geen probleem verder. maar ik weet niet hoe ik het klaar maak. En wat voor vlees er bij kan etc.. Weet iemand een lekkere recept? =D
Dat is lekker als toetje met aardbeien erdoorheen Of zonder aardbeien met heeeeeel veeel rundvleesjus. Je brengt me iig op een idee Als iemand weet hoe je dit klaar maakt?...............want dat weet ik niet haha
Haha je hebt wel van die toetjes met rabarber er door die zijn wel lekker, maar dat is van dat danoontje achtige toetjes die zijn altijd lekker haha XD
O? Die ken ik helemaal niet niet. Zeker die met rabarber dan onderin en yoghurt erboven? Net als de aarbeien toetjes van danone?
rabarber in stukken in een pan met een klein beetje water en suiker erbij en lekker laten pruttelen tot het snot is. Maar het is nog geen rabarber tijd dus ik zou nog even wachten....
daar gaat mijn eetlust. Nee hoor haha. Wanneer is het rabarbertijd dan? Giltje, bedankt he ik helemaal mijn avondeten bij elkaar na enkele topics inclusief rabarbertoetje! Is het geen rabarbertijd
Ik weet het niet precies wanneer het is maar mijn schoonvader heeft een grote moestuin en we hebben nog niks gekregen vandaar duurt denk ik nog wel een maandje of zo. Maar het is denk ik wel te verkrijgen in de winkel maar zag pas dat je er veel voor betaalde bij de groenten boer
Wij hebben rabarber zien liggen bij de deen afgelope zaterdag =O daarom kwamen we op het idee om het te eten :/ misschien hebben niet alle supermarkten Rabarber?
Het is er ook wel maar geen hollandse van het land is het echt te vroeg voor En als er nu is betaal je er gewoon veel meer voor dan in het seizoen en vaak minder lekker.
ik eet altijd de rabarber uit de potjes. mmmm die zijn ook super lekker. Die eet ik trouwens altijd koud.
Ik weet dat wij 'vroeger' thuis rabarbar echt aten als groente, dus gewoon als prakje. Lekker met gekookte aardappelen en rundvlees en lekker veel jus. Ik zou alleen niet weten hoe je het klaar moet maken, of je het moet schillen of iets dergelijks. Misschien kan je even googlen en vindt je wat recepten. Ik vond het altijd heerlijk en heb eigenlijk wel zin om het weer eens een keertje te eten.
je moet het wel echt schillen want er zitten draden over de lengte die niet lekker zijn om te eten.. wij aten het altijd in een eenpansgerecht met vlees, met ui, rundvlees, zou, peper, paprikapoeder, gemberpoeder en safraan en lekkere verse peterselie door de saus heen tijdens het koken.. EDIT: nee heb net even gegoogled en wat wij eten heet kardoen.. rabarber, kardoen, bleekselderij...allemaal van dezelfde lange gekromde stelen!! maar laat het recept toch staan, kan misschien ook lekker zijn
ik ken het ook alleen als toetje. Inderdaad kleine boogjes snijden (dan heb je ook geen last van lange draden) en met een heel klein beetje water en (vanille)suiker opzetten tot het snot is, rozijntjes erdoorheen en dan een bakje half-om-half samen met vanillevla.
601 recepten met rabarber Rabarber recepten op Smulweb.nl Ik vind het ook heerlijk. Mijn moeder maakte er compote van, jammie jammie! Of rabarbertaart!
Ik heb het receptentopic ge-upt. Willen jullie gebruik maken van dat topic? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/100072-lekkere-recepten-topic.html Groetjes, Josien