Over een poosje gaan wij naar bovenstaand vakantiepark. Er staat bij dat standaard 1 kinderbedje in het huisje aanwezig is. Weet iemand wat voor bedjes ze er hebben? Eerder hebben we bij een ander park nogal een oud, gaar, vies en hard bedje aangetroffen in het huisje. Dus, moeten we ons eigen campingbed meenemen of niet?
Ben er afgelopen jaar geweest, had voor de zekerheid mijn campingbed mee maar niet gebruikt want hun bedje was heel stevig van hout. matrasje was minder, van een soort plastic zoals je ook boxkleden hebt. Wel dik genoeg (beter dan van een campingbed) en goed passend. Superleuk park trouwens met kleintjes!
Inderdaad een leuk park, zijn er in mei geweest. De standaard bedjes die in elke woning aanwezig zijn bedoel je neem ik aan? Voor mijn dochter hebben we hem niet gebruikt, maar zouden hem opzetten voor visite. Bleek een vies en stuk ding te zijn uit het jaar nul. Bij de klantenservice gemeld en er werd meteen een splinternieuw campingbedje gebracht. Zit dan alleen wel zo'n standaard dun matrasje bij. Superservice dus! Alvast veel vakantieplezier.
Op het park staan oude en nieuwe huisjes. weet niet in welke jullie terechtkomen. Wij zaten helaas in een oud huisje. Stelde echt niks voor. Daarintegen stond er dan wel weer een heel nieuw houten babybedje Met een dik matras. Maar ik zou als ik jou was voor de zekerheid maar je eigen kinderbedje meenemen als je die hebt. Park was overigens verder wel echt fantastisch! grote buitenspeeltuin en indoorhal waren hier een echt hit!
Wij komen in een 6 persoons huisje.... ben benieuwd. Maar duidelijk is dat we ons eigen campingbed meenemen. Bedankt!
wij zaten in een 8 persoonshuisje, maar je hebt ze van alle groottes nieuw en oud. Ach hoe dan ook, je zal er vast een hele leuke tijd hebben hoor!