Hi dames, Deze lente gaan we op vakantie naar nederland. We willen verblijven op een leuk park waar veel te doen is voor kinderen van 2 en 4 jaar. Liefst een schoon redelijk luxe huisje ( met bv sauna). Liefst Omg breda of rotterdam. Hebben jullie leuke ideeen?
Dank je voor de tip! Ik heb net gekeken, ziet er prachtig uit. Gaan we zeker heen, over 2 jaar denk ik als de kinderen iets groter zijn.
Ben er zelf niet mee bekend maar Europarcs heeft een park bij Dordrecht. Recreatie en Watersportcentrum de Biesbosch - EuroParcs
Ik vond de katjeskelder ook echt tegen vallen. Klein en koud zwembad. Mini binnen 'speeltuintje' welke kapot was en ook een versleten bowlingbaan. Maar dat is 2 jaar geleden dus hoop ik aangepast. Buiten wel een leuke speeltuin. Maar omgeving Rotterdam heb ik nog geen echt leuk zwembad gevonden. Beekse bergen is wel erg leuk maar niet in de richting. Mag je ook een keer zwemmen bij sportiom in Den bosch wat ook een aanrader is. En landal in Noord Limburg (naam vergeten) vond ik ook leuk.