sonja bakker

Discussie in 'De lounge' gestart door linda81, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    zijn er nog mensen die sonja bakkeren tegenwoordig???Ik moet nog maar een paar kilo en denk erover om dat met sonja te doen.Ben benieuwd naar ervaringen.Groetjes Linda.

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

SB vind ik veel te weinig eten op zich zijn de menu's wel handig maar het laat je zelf niet echt nadenken dan, dat doet bv een weight watchers wel heb ze allebei gedaan en sta meer achter weight watchers dan een SB (alhoewel deze wel snel resultaten kan boeken natuurlijk, maar je leert er niets van)

3. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik vond Sonja Bakker heel fijn om te volgen. De menu's die je moet volgen, eigenlijk wordt het gewoon uitgekouwd voor je, en voor mij werkte dat. Ik heb zelf SB gedaan met intensief sporten. Hierbij merkte ik dat het eten net te weinig was en dat kon ik toen opvangen met meer groente en na het sporten toch wat extra fruit of een sultana. Ik ben nog steeds op hetzelfde gewicht na SB, komt ook wel door het sporten denk ik.

Heel veel succes iniedergeval.

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb ook sonja bakker gedaan en ja ik viel er veel en best snel mee af. Maar ik merk nu wel dat het wel weinig is op een dag dat je moet eten. Heb nu haar nieuwste boek (heb ze hier overigens allemaal liggen hihi) maar op een ochtend 2 crackers met jam of smeerkaas vind ik wel weinig. Daar kan ik niet op teren de ochtend. Maar goed het werkt wel........

Ik denk dat ik overstap na weight watchers gaat misschien net iets langzamer maar dan kan je wel genoeg eten en eten wat je wil. Die verplichte menu's komen me ook al de neus uit vandaar....

Succes!! Met sonja raak je zeker kilo's kwijt!

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb het Sonja menu niet gevolgd maar mijn eigen menu erop aangehouden, met dingen die ik lekker vind om te eten, soms wat meer en soms wat minder en de kilo's vlogen eraf en zijn er een tijd afgebleven... want toen raakte ik zwanger :D

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik heb het ook gedaan, nu natuurlijk even niet. Maar ik vond het een prettig dieet en als ik straks weer wat kilotjes kwijt moet zal ik zeker weer sb doen.

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik heb vorig jaar Sonja Bakker gedaan. Heb wel af en toe zelf wat meer gepakt. Mocht ik 1 boterham, pakte ik er toch 2. Ben er 15 kilo mee afgevallen en na de bevalling wil ik het zeker weer doen om die kilo's eraf te krijgen :)

Deel Deze Pagina